VVC Nokkenassen
- MGPete
- MG-R Freak
- Berichten: 1970
- Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
- Woonplaats: Scheveningen
- Contacteer:
Ik heb ze op PTP besteld, en het haalde bij mij niets uit, helaas.
Misschien cijfermatig wel op een dyno, maar iig niet qua gevoel tijdens het rijden. Mag aannemen dat je een stijging van 10 pk toch wel enigszins mag voelen
Laat ik het zo zeggen, ik was NIET onder de indruk van enige toename in vermogen
Misschien cijfermatig wel op een dyno, maar iig niet qua gevoel tijdens het rijden. Mag aannemen dat je een stijging van 10 pk toch wel enigszins mag voelen
Laat ik het zo zeggen, ik was NIET onder de indruk van enige toename in vermogen
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
- MGPete
- MG-R Freak
- Berichten: 1970
- Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
- Woonplaats: Scheveningen
- Contacteer:
Inderdaad. En dat terwijl de code op de nokkenassen de correcte code voor TF135 nokkenassen wasStriker schreef:Ik heb jouw nokkenas toendertijd gezien en het verbaasde me niks dat het niets uithaalde: deze was identiek aan de nokkenas uit de 120.
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Mems 1.9 bedoel jeBruno schreef:Hoe zou je gaan remappen btw op een Mems2 ?
(in een MGF non-vvc zit of MEMS 1.9 of meteen MEMS 3)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik denk het, maar voor mij is t klaar, de toekomst is voor mij een afgedraaid/gebalanceerd vliegwiel (heb al een originele bemachtigd) en een uitlaatspruitstuk met evt een sportkat, maar daar gaan nog wel wat maandjes overheen denk ik
Als ik ooit op een bank 135 pk scoor ben ik al heel tevreden
(of een motorswap, je weet maar nooit.. )
Als ik ooit op een bank 135 pk scoor ben ik al heel tevreden
(of een motorswap, je weet maar nooit.. )
Mn favo onderdelen annex garage annex tuning firma hier in de buurt maakt ook uilaatspruitstukken zelf, in principe voor elke auto.
Voor de ZS ging dat ruwweg 4 a 500 euro kosten dacht hij, en dat vond ik een redelijke prijs.
In mn voorgaande bericht vergat ik nog de brandstofdrukregelaar, die zou in combi met een lichter vliegwiel toch wat op moeten leveren, maar goed, blijven dromen, rustig an..
Voor de ZS ging dat ruwweg 4 a 500 euro kosten dacht hij, en dat vond ik een redelijke prijs.
In mn voorgaande bericht vergat ik nog de brandstofdrukregelaar, die zou in combi met een lichter vliegwiel toch wat op moeten leveren, maar goed, blijven dromen, rustig an..
Dat weet ik niet Waarschijnlijk eentje die bij mij weer op de originele lijn past, maar dat is bij jou alweer anders zeker, want jij bent middendemperloos (50 punten ).
Heb op een eerdere auto al een ander uitlaatspruitstuk gehad, waar gelijk een katvervager aan vast zat, dus dat weet ik echt niet.
Mijn auto is de enige MG in zn klantenbestand, dus dat word toch epirimenteren, maar op verzoek kan het ws wel zoals je zelf zou willen
Heb op een eerdere auto al een ander uitlaatspruitstuk gehad, waar gelijk een katvervager aan vast zat, dus dat weet ik echt niet.
Mijn auto is de enige MG in zn klantenbestand, dus dat word toch epirimenteren, maar op verzoek kan het ws wel zoals je zelf zou willen