Ik ben ten eerste nieuw op dit forum. Zit al wel een tijdje op de facebook pagina

Ik heb een MG-ZR mk2 facelift model. Vele zullen weten dat na een tijdje de koppakking eraan zit te komen. Nu is dit voor mij zelf zeker niet zelf te doen omdat ik daar gewoon weg niet genoeg verstand van heb. Ik ben bij een MG dealer langs geweest waar de auto ook gekocht is toen hij 3 maanden oud was (Al die tijd hebben mijn schoonouders hem in bezit gehad).
Ik ben vrij nieuw in het MG circuit dus vergeef me als ik domme vragen hebt gesteld, maar mijn intentie om daar naar toe te gaan was om te vragen of het waar was dat er geen imitatie spullen op een MG passen, dit omdat mij een paar maanden terug de koppelingskabel gesprongen was waarna mij dat 300 euro koste in de garage. Deze garage vertelde mij dus dat er geen imitatie op past en daarom de reparatie zo duur was, omdat het onderdeel moest worden overgevlogen.
Ik vertelde die dealer dat ik mijn koelvloeistof om de 2/3 of 4 weken geregeld moest bijvullen. Dus hij kwam met het bekende verhaal van de koppakking. Hij wilt dat graag doen natuurlijk en dan een gemoderniseerde land rover koppakking erin te zetten. Nu kost mij dat bij hem 1700 euro. Is dit een normale prijs want ik hoor van vele dat dit erg prijzig is voor een koppakking.
Ook zou ik anders graag willen weten waar ik anders terecht zou kunnen. Ik wil natuurlijk wel dat het goed gedaan wordt daarom zit ik er wel over na te laten denken het te doen, maar 1700 is een bak met geld. Dus als het goedkoper kan

Ik hoor graag tips and trics!
Met vriendelijke groet,
Wesley.