Pagina 2 van 2

Geplaatst: za sep 27, 2014 10:27 am
door JD
beetje dreft, word de motorruimte ook mooi schoon van :mrgreen: :+

Geplaatst: za okt 04, 2014 8:13 pm
door MARTIN
:mrgreen: probleem opgelost.
er zijn afgelopen jaar 2 reparaties geweest onderweg.
de laaste is door een garage in frankrijk gedaan en de eerste door een garage in belgie.

blijkbaar hebben ze een brander of een fhon gebruikt en de quick release connector beschadigd.
of hij heeft tegen de uitlaatflens gezeten.
deze sloot wel af maar kon geen druk af .
maar er zijn wel wat lap middelen in gegooid en die heb ik er maar direct weer uitgespoeld.
connector vervangen door een vaste en systeem is dicht en koelt goed en gaat ook niet lekken na een ritje 200+ en dan stilzetten ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: za okt 04, 2014 11:16 pm
door hAz
Da's dan een opluchtende ontdekking!

Heb je met spoelen nog veel van die "prut" eruit kunnen krijgen? Kan namelijk best lang duren voor de "afscheiding" stopt en je alle zooi eruit hebt.

Geplaatst: za okt 04, 2014 11:27 pm
door JD
ja, dat kan natuurlijk ook nog :blur:

Zo'n probleem zul je niet snel een 2e x tegen komen :p :mrgreen:

Geplaatst: za okt 04, 2014 11:41 pm
door MARTIN
:mrgreen: er is veel van die prut er uit gegaan bij het aflaten van de kvs.
de flush is op een alkalische basis en zorgt dat de rest loskomt, wat ook inderdaad gebeurt.
nu is het ook mooi rood in het expansievaatje en niet na een paar km bruin zoals de vorige keer.

Geplaatst: zo okt 05, 2014 11:27 am
door JD
t schijnt dat een beetje waspoeder ook goed moet helpen om die zooi dr uit te krijgen. Wou ik bij de zr eens gaan proberen :?

Geplaatst: zo okt 05, 2014 7:51 pm
door MARTIN
:mrgreen: kan je toch beter dat blikje van wynns pakken.
kost geen drol en schuimt zeker niet ;)