Pipercross viper tov standaard airbox

JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

Ja, dat bedoelde ik ook.

Wij hebben ooit eens een motor gereviseerd, deze motor leverde fabrieksaf 150 pk, tijdens de testrun op de dyno kwam hij uit op bijna 160 pk zonder dat de motor opgevoerd was ;)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Heb het zelf nog nooit gehoord bij de Zs
Wel te weinig pk bij F/Tf
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

JD schreef: Maar heb je het ook geprobeerd met een standaard luchtfilter dan ?

Was destijds zon testfilmpje van k&n met eemw mini, dat leverde ook iets van 5 pk op.
Ja, maar daar bij die test lieten ze de motorkap openstaan, dat is niet echt getrouw nagebootst...

Btw, t was 4,8 pk :p
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

mg-zs schreef:Wel te weinig pk bij F/Tf
Vertel!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

Bart begint zich zorgen te maken :mrgreen:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Veel VVC F/Tf hadden maar rond de 145-150 :roll:
Zal dan ook voor de Zr zijn neem ik aan
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
arjen
MG-R Core
Berichten: 1647
Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
Woonplaats: Oosterwolde (fr)

Bericht door arjen »

145 pk is ook standaard voor een mg f vvc.
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

Inderdaad, als de mijne destijds met 145pk uit de fabriek is gekomen ben ik gelukkig, het voelt iig nog steeds als ruim voldoende 8)
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Maar toch niet voor een Tf en Zr VVC.
Zelfs de MGCC Trophy race wagens hadden te weinig
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Ferry83

Bericht door Ferry83 »

Heb dit weekend origineel luchtfilterhuis terug weten te plaatsen met 2x koude lucht toevoer. Bij het wegrijden merkte ik het gelijk, respons was beter, dode punt bij 3000rpm was verdwenen en die punch bij 4700rpm voelde ik veel beter.

Snap er niets van :?
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Als je er meer in stopt dmv. luchtfilter of grotere gasklep moet je ook aan de uitgang werken!!!!
Oftewel een andere uitlaat.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie