Middenconsole slopen voor scherm?

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
avdwerf

Middenconsole slopen voor scherm?

Bericht door avdwerf »

[img]http://www.djaart.nl/auto/hu[1].jpg[/img]

Ik wil eigenlijk een scherm gaan kopen bij mijn aanstaande dvd speler ( :D ) en nou wilde ik deze eigenlijk op de plek gaan plaatsen waar het vakje en de asbak zit (rood omcirkeld). Is het gemakkelijk om dit er uit te slopen? En hoe kan ik dan het beste een houder voor het scherm maken, met polyester o.i.d.? Iemand die dit al eens gedaan heeft of verdere tips heeft?
wangson

Bericht door wangson »

Om ff off topic te gaan...
Dan gaat je scherm wel heel laag komen...
Heb je al een radio aangekocht? Anders misschien een 1DIN klapscherm met ingebouwde dvd?
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Ik heb het een beetje zitten bekijken in men wagen en volgens mij is dit wel gewoon goed te doen met kijken, en zon klapscherm wil ik niet, lijkt me erg irritant dat je dan niet meer bij de verwarmingsknoppen enzo kan...
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Of je kan het zo doen. Mijn HU paste niet in de originele plaats. DVD speler zit daar nu.

Afbeelding

Grtz, Pagan
Afbeelding
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Maar zo kun je de dvdspeler niet bedienen of wel?
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Bij mij werkt de dvd enkel via afstandsbediening (behalve play/eject en on/off knoppen). Enkel om dvds te laden moet ik t scherm naar beneden doen.

Grtz, Pagan
Laatst gewijzigd door pagan op di mar 28, 2006 9:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Aah zo, maar ik denk dat ik er toch maar iets op ga maken ofzo, vindt het zo zonde om men dashbord te slopen en als ik er iets op maak kan ik het er zo weer uithalen als men auto ooit verkocht wordt...
avdwerf

Bericht door avdwerf »

En dat zwarte vakje en de asbak en aansteker daaronder, kun je die delen er zo los uithalen of is het hele dashbord uit een stuk gemaakt?
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Je kan alle delen apart los maken via de achterkant van de console.

Grtz, Pagan
Afbeelding
Plaats reactie