deur button issue

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
Jens
MG-R Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: zo jul 24, 2022 9:25 pm
Woonplaats: Friesland

deur button issue

Bericht door Jens »

LV Deur trim gedemonteerd met behulp van Haynes omdat deur button weg: geen zwarte stift omhoog bij vanslot. Mij (en Haynes ?) niet duidelijk hoe en waar de stift aan draadstang en groen stopje te monteren. Ook Al eens op youtube gezocht, maar niets daarover te vinden
Hoor graag uw suggesties.
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: deur button issue

Bericht door MARTIN »

Zeer waarschijnlijk is dat groene clipje afgebroken
Afbeelding
Jens
MG-R Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: zo jul 24, 2022 9:25 pm
Woonplaats: Friesland

Re: deur button issue

Bericht door Jens »

Het groene clipje zat er nog. De lock button was kennelijk weggelaten omdat de door trim zonder lock button veel gemakkelijker te monteren is.
Ik vroeg met af of lock button montage zonder slot en ruit demontage mogelijk was, Dat is dus gelukt eenvoudig achterlangs het stangetje in de clip drukken .
Nu nog de door trim montage...... en het losgebroken (!) speaker paneel vastlijmen.
Van beide rechter deuren ontbreekt eveneens de lock button en De door trim hangt er letterlijk bij. Tjonge wat een (technisch) onbenul is hier bezig geweest, vermoedelijk gestressed (op de verkeerde plek) op zoek naar een interieur lekkage.

Tevens een andere buitenspiegel monteren vanwege een duck encounter.
Is het ook mogelijk om de cap over te zetten van een serie 2 spiegel en zo ja dan hoor ik graag hoe. Mij lukt het niet en Kan er ook niets over vinden.
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: deur button issue

Bericht door MARTIN »

spiegelkappen zijn redelijk makkelijk over te zetten
Afbeelding
Plaats reactie