R75 treffen

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
Emiel
MG-R Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mei 04, 2018 3:04 pm
Woonplaats: Hollandscheveld

R75 treffen

Bericht door Emiel »

Hoi, wie doet er mee aan een samenkomst op een zaterdag of zondag in juli of augustus, elkaars wagens bewonderen en een leuke route rijden in omgeving Hoogeveen Drenthe? Grt Emiel
R75 Connoisseur SE 2,5V6 auto in Moonstone green, White gold en Dorchester red, allen met personal line interiors.
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Re: R75 treffen

Bericht door Bart-K »

Zonder specifieke plaats en/of datum word het heel moeilijk voor mensen om een toezegging te doen...
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Emiel
MG-R Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mei 04, 2018 3:04 pm
Woonplaats: Hollandscheveld

Re: R75 treffen

Bericht door Emiel »

Treffen te Hollandscheveld, datum ntb. Eerst even peilen of er uberhaubt animo voor is.
R75 Connoisseur SE 2,5V6 auto in Moonstone green, White gold en Dorchester red, allen met personal line interiors.
Pieter
MG-R Regular
Berichten: 79
Lid geworden op: vr dec 16, 2016 11:55 am
Woonplaats: Groningen

Re: R75 treffen

Bericht door Pieter »

Lijkt mij leuk, voor mij ook niet al te ver weg. Mochten er meer gegadigden zijn ben ik er zeker bij.
Emiel
MG-R Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mei 04, 2018 3:04 pm
Woonplaats: Hollandscheveld

Re: R75 treffen

Bericht door Emiel »

Hi, merci, nog even kijken of er echt animo is, vooralsnog loopt het geen storm. Maar dat kan veranderen :D groet
R75 Connoisseur SE 2,5V6 auto in Moonstone green, White gold en Dorchester red, allen met personal line interiors.
Paulus Potter
MG-R Regular
Berichten: 81
Lid geworden op: do aug 04, 2016 7:47 pm
Woonplaats: Heiloo

krakend geluid links voor.

Bericht door Paulus Potter »

Sinds enige tijd een krakend geluid. Heb mijn stuurkogel links voor reeds vervangen. Stabilisatie stang is 1,5 jaar geleden gedaan . Wat kan dat zijn. iemand een idee . Als het in de stuurkolom zit ?? Is dat te smeren????
Plaats reactie