Roewe 750 autoradio

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
piet
MG-R Fanatic
Berichten: 163
Lid geworden op: za mei 21, 2016 10:28 pm
Woonplaats: Amsterdam

Roewe 750 autoradio

Bericht door piet »

IK kwam vandaag een plaatje tegen van een af fabriek Roewe 750 radio. nu vraag ik mij af is deze een op een te verwisselen met onze geliefde Rover 75 radio? en zou deze werken met de Europese standaard normen voor cd ?
gr.
Piet
zwelgje
MG-R Addict
Berichten: 248
Lid geworden op: vr nov 05, 2010 7:13 pm
Woonplaats: België

Re: Roewe 750 autoradio

Bericht door zwelgje »

Dat weet ik niet, maar ze hebben toch het dashboard in de Roewe aangepast. Misschien werkt het.
Heb nu een double-DIN touchscreen multi-media center en dat past, want het past in de BMWs waar de highline van de Rover ook vandaan kwam.
Via de Engelse site http://www.75andztclub.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; wordt er geadverteerd en kun je support krijgen. Doen ook tweedehands, want de volle prijs vind ik te veel en ook zo een niet-gebruikte tweedehands gekocht, Naval Star.

Rob
75 KV6 2.5 automaat, 3 x 75 CDT (2 schakel, 1 automaat), 620i, SD1 2300S, P6 2000SC, TVR 350i, ex-75 CDTi,ex 416Si
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
Ron driessen
MG-R Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: do okt 13, 2016 10:26 pm
Woonplaats: Hoofddorp
Locatie: Hoofddorp

Re: Roewe 750 autoradio

Bericht door Ron driessen »

Alle modellen voor de BMW 3 (E46) zijn geschikt voor naadloze inbouw in het 75 dashboard. A.s. Vrijdag gaat er bij mij weer een nieuwe in met alle hedendaagse technische mogelijkheden.
Groet Ron Driessen
Plaats reactie