Water op bodemplaat Rover 75 Tourer

75 en 75 Tourer
Peter Sely
MG-R Addict
Berichten: 392
Lid geworden op: wo jul 13, 2011 4:25 pm
Woonplaats: België

Bericht door Peter Sely »

Een kleine update: het euvel is bij mij intussen blijkbaar definitief opgelost. Het had dus blijkbaar effectief te maken met de aansluitingen aan het dakraam. Ik heb al enkele dagen in flink regenweer gereden en het blijft lekker droog binnen, hoera!
Blijkbaar had men het bij VJB Motors dan toch bij het rechte eind. Het heeft me wel iets van een 220 euro gekost, vooral te wijten aan redelijk wat werkuren.
Gebruikersavatar
kilroy
MG-R Addict
Berichten: 363
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 5:52 pm
Woonplaats: Den Haag
Locatie: Den Haag

Bericht door kilroy »

Goe te lezen da ge denkt dat het probleem verholpen is. Geluk op Vrijdag de 13de jawadde :grazy: das nog eens geluk hebben :D hopelijk is het gedaan met de waterellende in de wagen hou ons op de hoogte.
Rover 75 2.5 liter V6 (34-LB-HP)
Eric27
MG-R Freak
Berichten: 698
Lid geworden op: di feb 06, 2007 9:48 pm
Woonplaats: Dedemsvaart

Bericht door Eric27 »

Kijk hier op het engelse forum wordt hier nog al wat aandacht aan besteedt. Zie link: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=118622


Eric.
Eric27
MG-R Freak
Berichten: 698
Lid geworden op: di feb 06, 2007 9:48 pm
Woonplaats: Dedemsvaart

Bericht door Eric27 »

Kijk hier op het engelse forum wordt hier nog al wat aandacht aan besteedt. Zie link: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=118622


Eric.
Klandio
MG-R Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: za nov 25, 2017 5:01 pm
Woonplaats: Sas van gent

Re: Water op bodemplaat Rover 75 Tourer

Bericht door Klandio »

Wat hebben jullie gedaan voor het vocht uit jullie tapijt te krijgen? Sta op het punt alles te demonteren onwille van een doorweekt tapijt door een verstopte drain van mijn open dak. Moest er een andere oplossing zijn hoor ik het graag. Vele groetjen
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9046
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Re: Water op bodemplaat Rover 75 Tourer

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: beste manier is inderdaad je tapijt er uit halen, en bv op zolder over een draad gooien.
des te vlugger is deze droog, en je auto ook.
laat maar een weekje hangen, er zitten liters in
Afbeelding
Plaats reactie