elektrische storing
-
- MG-R Newbie
elektrische storing
Rover 75 van 2003 , V6 , 2.5 heeft een serieus probleem . Als de auto stilgezet word beginnen de ruitenwisser spontaan te wissen ook al is contact sleutel eruit . Valt ook op dat centrale deurvergrendeling met sleutel niet meer op slot gaat . Zeer vreemd probleem waar in eerste instantie gedacht kan worden aan een slechte massa mss . Nu heb ik zekering nr 5 van de centrale deurvergrendeling eruit gehaald . Ik kan nu de auto normaal stilzetten zonder dat wissers gaan wissen . Probleem is wel dat nu ook de ramen niet meer werken en de binnenverlichting . Wie heeft er tips voor mij ?
-
- The Big Boss
Re: elektrische storing
Klinkt als slechte massa of kortsluiting in de kabelboom.
Zou ook eens kijken of de ecu niet toevallig onder water staat of heeft gestaan.
Zou ook eens kijken of de ecu niet toevallig onder water staat of heeft gestaan.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- MG-R Newbie
Re: elektrische storing
Het probleem is opgelost , bij toeval . Rechtsachter stond de deur open en ik deed hem dicht , daarna gingen spontaan de wissers wissen . Er moest dus daar ergens een probleem zitten dacht ik . Ik heb stekker losgemaakt op de stijl en daarin zaten twee platte gecorrodeerde en groen geworden pennetjes . Na alles te hebben schoongemaakt werkt alles weer goed . Vreemd wat hebben de wissers hier nu weer mee te maken , ja dat is dus typisch can-bus , gewoon niet te begrijpen