DVD Klapscherm

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Soundwave

Bericht door Soundwave »

voor een tussen oplossing ziet het er niet eens zo slecht uit. :roll:
foto's moet ik nog ff maken. 8)

De radio heeft een dikke rand , misschien dat ik wel ga kijken voor een radio met een dunnere rand, maar ik vind het er niet slecht uit zien en zelfs nu zitten de kabels nog strak achter de radio en daar is nu toch meer ruimte gekomen dus het aan de achterzijde weg halen van het kunstof had ook niet veel geholpen. :cry:

Blijkt dat de kunstof rand van de radio ook tegen het kunstof aan de voorzijde aan kwam en dat was maar een milimeter speling dacht ik.
:?
Soundwave

Bericht door Soundwave »

Het is een tussen oplossing geworden die goed werkt.

Ik moet nog heel wat werk er aan verrichten maar als het helemaal klaar is ziet het er nog beter uit.

Afbeelding

Afbeelding


En dan nog de radio in werkende toestand:

Afbeelding
Soundwave

Bericht door Soundwave »

Sorry van de kwaliteit van de foto's , maar ik had de goede camera niet bij de hand.

Tevens nog ff een foto van de nieuwe achterlichten( met dank aan Cipi)

Afbeelding

Ok dit hoort niet in I.C.E thuis maar ik hoop dat het mij word vergeven.
Gebruikersavatar
MGPete
MG-R Freak
Berichten: 1970
Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
Woonplaats: Scheveningen
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Soundwave schreef:dus het aan de achterzijde weg halen van het kunstof had ook niet veel geholpen. :cry:
Je kunt een plaatje van een paar milimeter niet vergelijken met het creeren van een grote open ruimte achter je radio.

Jammer dat de foto's iet echt scherp zijn, maar ik heb ook een klapscherm en daarvan vind ik al dat 'ie veel uitsteekt. Weghalen van het plastic was echter wel vereist gezien het aantal kabels die uit mijn radio komen en in gebruik zijn :?

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij tevreden bent met het resultaat :)
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Soundwave

Bericht door Soundwave »

Ik ben niet helemaal tevreden , maar van de zomer ga ik toch de schade aan de deuren en de motorkap aanpakken , dus ik denk dat ik dit probleem dan ook maar even goed ga maken.

Of ik haal de achterzijde van het kunstof er toch maar helemaal uit, of ik werk het aan de voorzijde mooier af en anders doe ik het allemaal tegelijk , je weet met mij maar nooit 8)
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

Zo iets dergelijks heb ik intussen ook liggen, 3 units bij elkaar, 2 x afstandbediening en pakweg 100 meter kabel ('t kan iets minder zijn ;) )
Maar ik zet gewoon de zaag in de achterkant denk ik, een scherpe speedboor werkt ook prima in kunststof trouwens ;)
Soundwave

Bericht door Soundwave »

Helaas rijd ik nu geen Rover meer, het klapscherm kon ik in mijn huidige auto niet gebruiken dus heb ik daar een dubbeldin unit in gezet.
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Rover620tdi »

Zelfde radio wat ik ook in mijn 600 heb zitten. Hihi.. Fijne dingen..
Rover 45 2.0 V6 2000
BMW 327i e21 '81 (showcar)

http://www.cardomain.com/ride/3213361/1 ... -3-series/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Plaats reactie