ICE Rover 25

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Slimboy

Bericht door Slimboy »

Dus de subversterker doet volledig niets als ik het goed heb? Geen lichtjes die op de amp oplichten ofzo? De +/-/remote al eens doorgemeten?

En voor de speakeramp zou ik eens kijken of je met je speakerkabels nergens contact maakt met het carroserie, of een kabelbreukje ofzo...

Is natuurlijk maar beetje wild gokken.
Ippel

Bericht door Ippel »

Slimboy schreef:Dus de subversterker doet volledig niets als ik het goed heb? Geen lichtjes die op de amp oplichten ofzo? De +/-/remote al eens doorgemeten?
De subversterker doet het goed. Het gaat hier om een tweede versterker welke op mijn voorspeakers is aangesloten. De +/-/remote zijn in orde, want op een andere versterker werken de speakers wel. (voordat de ruis/kraak eroverheen kwam iig)
Slimboy schreef:En voor de speakeramp zou ik eens kijken of je met je speakerkabels nergens contact maakt met het carroserie, of een kabelbreukje ofzo...
Is natuurlijk maar beetje wild gokken.
Waarschijnlijk heb ik met de speakerdraadjes die van m'n radio vandaan komen kortsluiting gemaakt. Ga zo even bellen naar een audio-inbouw zaak hier hoe het zit.

Morgen rijd ik naar Berlijn dus dan moet m'n radio het eigenlijk wel doen. Waarschijnlijk wordt het de radio uit m'n auto van de zaak overzetten..
Plaats reactie