Hele mooie zt-t v8 op mp
-
- MG-R Freak
- Berichten: 747
- Lid geworden op: do okt 11, 2007 9:11 am
- Woonplaats: Deinum
De ZT V8 kun je maar uitzoeken, zowel in Duitsland en Belgie volop te koop gezien met van alles en nog wat natuurlijk niet te duur
maar wel in gebruik, anders had ik al lang één.
maar wel in gebruik, anders had ik al lang één.
Laatst gewijzigd door mixtuurorgel op wo sep 04, 2013 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mg-zs
- Hairpin Hater
- Berichten: 3757
- Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
- Woonplaats: Maastricht
Bedoel je een ZT of ZTTmixtuurorgel schreef:De ZT V8 kun je maar uitzoeken, zowel in Duitsland en Belgie volop te koop gezien met van alles en nog wat natuurlijk niet te duur
maar wel in gebruik, anders had ik al lang één.
Volgens mij zijn er weining ZTT V8 in NL
Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer
-
- MG-R Freak
- Berichten: 747
- Lid geworden op: do okt 11, 2007 9:11 am
- Woonplaats: Deinum
- matthias117
- MG-R Freak
- Berichten: 757
- Lid geworden op: za jun 26, 2010 7:51 pm
- Woonplaats: waasmunster
-
- MG-R Addict
- Berichten: 392
- Lid geworden op: wo jul 13, 2011 4:25 pm
- Woonplaats: België
Bwoah, in NL ligt het omslagpunt veel hoger heb ik begrepen, in België loont het al iets vlugger denk ik. Bovendien, in geval van een 75 of ZT is een diesel toch voordeliger omdat je niet om de haverklap met koppakkingsproblemen zit, die BMW diesel is best wel robuust.matthias117 schreef:echte mannen rijden met een diesel!
jammer genoeg véél te duur in gebruik
De V8 is niet te vergelijken met de andere benzine motoren van Rover.
Het is een Mustangmotor die feitelijk heel robuust is en eigenlijk geen koppakkingsproblemen kent.
Bovendien zit er net als bij de diesel een distributie ketting in.
LPG verdragen trouwens de cilinderkoppen op den duur niet. En voor een G3 installatie is de MG of Rover V8 niet vrijgegeven.
Er is eigenlijk maar één echt minpuntje aan de V8 maar dat behoeft geen verdere uitleg
Groet, Pim
Het is een Mustangmotor die feitelijk heel robuust is en eigenlijk geen koppakkingsproblemen kent.
Bovendien zit er net als bij de diesel een distributie ketting in.
LPG verdragen trouwens de cilinderkoppen op den duur niet. En voor een G3 installatie is de MG of Rover V8 niet vrijgegeven.
Er is eigenlijk maar één echt minpuntje aan de V8 maar dat behoeft geen verdere uitleg
Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Vier en half jaar geleden gekeken naar een Rover 75 Tourer met V8.... Niet gekocht toen vanwege de beenruimte voor, ontbreken van het reservewiel en de vraagprijs. Ben wel benieuwd waar die gebleven is maar weet zo 't kenteken niet meer.
Hoeveel zijn er van de 75 Tourer V8 geleverd hier?
hAz
Hoeveel zijn er van de 75 Tourer V8 geleverd hier?
hAz
supergROVER
rijdt hedendaagsch weer een tijdje lekker in de 75 Tourer en dat is heerlijk!
rijdt hedendaagsch weer een tijdje lekker in de 75 Tourer en dat is heerlijk!
- Thomas
- MG-R Spotter
- Berichten: 1120
- Lid geworden op: vr jun 05, 2009 6:30 pm
- Woonplaats: Heiloo
- Contacteer:
@hAz
Zie hier: http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?p=302594#302594
Is de enige 75 Tourer V8 in Nederland en LHD zijn er totaal naar verluidt 3.
Zie hier: http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?p=302594#302594
Is de enige 75 Tourer V8 in Nederland en LHD zijn er totaal naar verluidt 3.
Mvg, Thomas
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
-
- MG-R Addict
- Berichten: 392
- Lid geworden op: wo jul 13, 2011 4:25 pm
- Woonplaats: België