2 weken tunesie

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
jmdr

2 weken tunesie

Bericht door jmdr »

yep, vanacht terug gekomen van 2 overheerlijke weken zon, zee en strand, in tunesie, hammamet.
ik heb mezelf op de uitstapjes suf gezocht naar rovers en mg's. maar helaas, bijna helemaal niks. of misschien maar beter ook, want werkelijk elke auto die er rondrijd heeft wel schade. of het zijn zulke nieuwe auto's dat die nog geen kans hebben gehad schade te rijden. alleen gister avond, in de bus terug naar het vliegveld, zag ik zomaar een mooie, maar goed beschadigde blauwe r75 staan! mijn hart maakte een huppeltje! ook in noord afrika is er iemand met een goede smaak, aangezien dat je doodgegooit word met renault's, dacia's en toyota's. dit alleen al leek mij een goede rede om het te vermelden als spot, omdat het werkelijk de enige engelse auto is die ik gezien heb. helaas geen foto ervan :cry:
wat de renault's betreft, het zijn niet de megane's en de senic's die wij hier kennen. zogenaamde renault symbol. ik vind het een koekblik, maak wilde het graag met jullie delen. hiervan rijd het overgrote deel van de bevolking mee. het is alsware bij ons de vw golf.
Afbeelding

niet mijn eigen foto, maar dan hebben jullie een beeld ;)
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

verschil tussen renault en dacia word steeds kleiner :mrgreen:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
JB45
MG-R Freak
Berichten: 818
Lid geworden op: wo apr 18, 2012 7:58 pm
Woonplaats: 's Gravenhage

Bericht door JB45 »

Voorkant van een Clio n de achterkant van een dacia.
Ach ja, Renault en Dacia is per definitie 1 pot nat, goed beschouwd.
mvg, John
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Valt wel mee hoor, die auto's is 100% clio.

Alleen in NL(west-europa) krijgen we de sedan's niet, die zijn hier "uit" maar de rest van de wereld wil nog steeds sedan's en dus maakt Renaults die. (en tig andere fabrikanten en sinds jaar en dag)

Het is wel zo dat die sedan varianten aangepast worden aan de locale vraag. (oftewel zo goedkoop mogelijk, basic interieur en afwerking)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
jmdr

Bericht door jmdr »

118GTR schreef: Het is wel zo dat die sedan varianten aangepast worden aan de locale vraag. (oftewel zo goedkoop mogelijk, basic interieur en afwerking)
en dan druk je jezelf echt nog heel zachtjes uit... :shock: :roll:
de gemiddelde fiat panda zijn strakker afgewerkt...
Plaats reactie