Over het onderhoud weet ik niet veel, wel waar je op moet letten als je een opknapper wilt(m'n oom is bezig een mg midget op te knappen dus). Misch moet je onze Roveroldtimerdealerdude Roverforever ff raadplegen die zal dat toch wel weten
Motorisch en technisch zijn deze wagens niet problematisch,smpele betrauwbare techniek. LET VOORAL OP ROEST AAN DE BINNENPLATEN ik heb reeds verschilende goed rijdende blinkende wagens gezien die zo rot als not waren. Neem de kofferbekleding weg,kijk of er geen roest op de dorpels of onder de mtorkap is. Als er daar roest is:gerandeerd GROTE KOSTEN
Roverforever schreef:Motorisch en technisch zijn deze wagens niet problematisch,smpele betrauwbare techniek. LET VOORAL OP ROEST AAN DE BINNENPLATEN ik heb reeds verschilende goed rijdende blinkende wagens gezien die zo rot als not waren. Neem de kofferbekleding weg,kijk of er geen roest op de dorpels of onder de mtorkap is. Als er daar roest is:gerandeerd GROTE KOSTEN
Thanks Roverforever
Hoe zit het verder met de kosten qua onderhoud en reparaties enzo?
C Ya
Pete
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Als je een goede of DEFTIG gerestaureerde wagen vindt kan je het onderhoud met een moderne wagen vergelijken. Let echter op dat je geen kat in een zak koopt: Een blinkende wagen met een mooi afgestoomd motorblok kan slecht gerestaureerd zijn. Ik wil altijd helpen