Open Carter Ventilatie

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Kevski Style

Open Carter Ventilatie

Bericht door Kevski Style »

Hoi mensen, zoals jullie wel weten heb ik een mini (en voor de degenen die het nog niet wisten: Die wetene het dan nu :) ), maar ik vroeg mij af waar je een carter ventilatie filter kan plaatsen, of een carter ontluchtingsfilter, hoe je het wilt noemen. Ik kom er namelijk maar niet uit waar die vandaan komt en welke het is. Hij komt in ieder geval niet van het kleppendeksel af (dacht ik) zoals meestal gebruikelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee, met een mini?
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Dit venster kan afgesloten worden
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig geworden, heb geen idee waar het zit bij de a-serie motoren
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

ikke wel is de buis vanaf je carter d8 ik die is ongeveer 2cm dik en er zsit een breeder stuk van diameter 3cm en ongeveer 10 hoog bovenaan met daarop een tuitje van 0,5 a 1 cm diametr en 1cm hoog opening van het tuitje naar boven
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Hij zit uiteindelijk bij een 1000cc achterop het blok. het lijkt op een expansievaatje van ongeveer 4 a 5 cm breed en zo'n 10cm lang.
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Met dank aan MiniPower
Plaats reactie