Hoe zit die pomp vast?
Ik heb ze in het verleden gedemonteerd maar ik zie verschillen.
Begrijp ik nou goed dat er 5 boutjes aan de voorzijde zitten en een boutje bij de pijlstok vanaf de andere kant?
En hoe zit het met die afstandhouder waar je het cover mee vast zet demonteer je deze van de oude pomp het lijkt wel een geheel.
waterpomp k-serie
waterpomp k-serie
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
De waterpomp zit vast met 5 boutjes vanaf dezelfde kant.
1 van die 5 boutjes heeft een openkop waar dan vervolgens een bout in kan die de kap(de voorste) op zijn plek houd.
Het boutje dat van de andere kant komt heeft niets met de waterpomp te maken, maar is er 1 voor de distributiekap (de achterste in dit geval)
1 van die 5 boutjes heeft een openkop waar dan vervolgens een bout in kan die de kap(de voorste) op zijn plek houd.
Het boutje dat van de andere kant komt heeft niets met de waterpomp te maken, maar is er 1 voor de distributiekap (de achterste in dit geval)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!