Verlagen Rover 600. Welke veren???

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Verlagen Rover 600. Welke veren???

Bericht door Rover620tdi »

Dag allemaal,

Ik wil mijn Rover 600 weer verlagen.
Nu ben ik op zoek naar set veren en kom hier en daar aanbod tegen.

Kwam een site tegen (Promaxx) die bied set veren aan voor € 95,-. 5 jaar garantie.
Das geen geld natuurlijk vergeleken de vorige H&R veren voor me 600 serie € 250,- waren. Dat is dan een groot verschil.

Wat ik zo'n beetje gegoogled heb komen deze veren als het goed is uit fabriek Merwede, de Meern.

H&R bevield me natuurlijk zeer goed. Niet hard wel sportief, comfortabel, giga wegliging.

Zou je qua prijs veel van deze dingen inleveren???

Promaxx heeft mij gemail en deelde mee dat deze veren zeker net zo goed zijn als de veren van H&R.
H&R is een bekend merk dus zal ook altijd duurder zijn. Zei hij!!!

Hebben jullie mischien ervaring met deze veren????
Rover 45 2.0 V6 2000
BMW 327i e21 '81 (showcar)

http://www.cardomain.com/ride/3213361/1 ... -3-series/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
white_cobra

Bericht door white_cobra »

ik weet niet hoe promaxx is bij de rover's daar heb ik geen ervaring mee.
Wel met mijn Fiat Punto (Abarth Kittcar) deze heb ik ook met promaxx toen der tijd verlaagd en was daar zeer tevreden mee de auto had een super wegligging maar hij was wel stug als je een klinker weg overreed was het wel net een stuiterbal (maar nu woog mijn auto ook maar rond de 700 kilo)
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Rover620tdi »

Na het zoeken, vragen en doen ben ik achtergekomen dat Promaxx de verlagingsveren van JOM verkoopt. Deze zijn nederlandse fabriek Merwede.

Omdat er een groot prijs veschil van 160 euro tussen de promaxx en H&R zaten.Heb ik toch vandaag weer de veren van H&R besteld.
Ik twijfelde enorm aan, mischien dat ze me niet zouden bevallen.

Promaxx set veren 35mm €98,-
H&R set veren 30mm € 259,-

Maandag komen ze als het goed is binnen en zsm eronder knallen.
Rover 45 2.0 V6 2000
BMW 327i e21 '81 (showcar)

http://www.cardomain.com/ride/3213361/1 ... -3-series/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Plaats reactie