Niet echt technisch, wel probleem

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
FCU

Niet echt technisch, wel probleem

Bericht door FCU »

Dacht wel even die vervelende stickers van de dealer weg te halen van mijn Tourer. Met een fohn voorzichtig verwijderen (TIP: net als auto vignet zwitserland/oostenrijk) en daarna restanten even wegboenen. Nu heeft mijn poetsmiddel, niet-agressieve aceton, wel de restanten van de stickers weggehaald, lijkt het, maar ook de zwarte plastic verbleekt. Eigenlijk niet verbleekt, lijkt wel alsof het samen met restanten van stickers tussen de 'porieen' van de zwarte kunststoffe achterklep lichter is.
WAT TE DOEN???
:(
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Er bestaat een soort bumpercare product waarmee je de bumpers weer kan zwarten en doen blinken. Misschien dat dat helpt.

Cheers and good luck, Pagan
Afbeelding
FCU

Bericht door FCU »

pagan schreef:Er bestaat een soort bumpercare product waarmee je de bumpers weer kan zwarten en doen blinken. Misschien dat dat helpt.

Cheers and good luck, Pagan
Okay thx voor de snelle reply. zit met spanning te wachten op oplossingen van forumleden. waar haal ik dat goedje? wat voor merk?
ben echt bedroefd...m'n mooie tourertje met lelijke vlek :cry: :wall:
Dennis

Bericht door Dennis »

jaaaa dat spul bedoelde ik (in een andere post) :)

Ik heb even gekeken en hier hebben we een flesje Turtle Wax Black Chrome staan, en dat is dat spul :)
FCU

Bericht door FCU »

Dennis schreef:jaaaa dat spul bedoelde ik (in een andere post) :)

Ik heb even gekeken en hier hebben we een flesje Turtle Wax Black Chrome staan, en dat is dat spul :)
Okee. Waar koop je dat? Ga ik meteen halen maandag.... Ben toch in Oss als je adres in de buurt weet die die wax verkoopt.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Verkopen ze bij iedere automaterialenzaak, Halfords bv.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
FCU

Bericht door FCU »

Striker schreef:Verkopen ze bij iedere automaterialenzaak, Halfords bv.
BETER ! :P
ben weer helemaal blij. liep net nog met hond erlangs en dacht dat er toch wel een oplossing moet zijn.
Dennis

Bericht door Dennis »

Let wel op: maandagochtend: centrum gesloten!
En de Halfords zit in het centrum

Andere zaken die je zou kunnen proberen zijn bv. ADCAR of Brezan.

Trouwens: ik keek net even op de fles of ik aan het prijskaartje kon zien waar die fles vandaan gekomen is, en toen zag ik, dat op het etiket van die fles, een Rover staat! :lol:
Plaats reactie