Universele CV instaleren??

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
jojodegraaf
MG-R Fanatic
Berichten: 146
Lid geworden op: wo apr 06, 2011 2:23 pm
Woonplaats:
Locatie: Coevorden, 7741 Bt, coevorden

Universele CV instaleren??

Bericht door jojodegraaf »

Beste medeforumers,

ik wou een universele cv instaleren op mijn bestaande cv.
maar kom hier niet egt uit :P de stuurdraden wel gevonden, maar de rest niet. dus ben ik langs automat geweest om te vragen of hun de cv kunnen instaleren.

werd mij gezegt dat hun dit wel doen maar omdat ik ook een alarm op mijn rover 620i heb, en hun niet weten of dit problemen gaat geven met de startblokkering?

iemand enig idee of dit geen verdere problemen geeft met het alarm/startblokkering?

greetzz
arjen
MG-R Core
Berichten: 1647
Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
Woonplaats: Oosterwolde (fr)

Bericht door arjen »

Wat is het probleem met het originele systeem? Je kunt even in de auto gaan zitten, deze door iemand anders op slot laten doen en vervolgens van binnenuit de auto openen om te zien wat er gebeurt. Indien je alarm nog functioneert zal dit waarschijnlijk problemen gaan opleveren.
jojodegraaf
MG-R Fanatic
Berichten: 146
Lid geworden op: wo apr 06, 2011 2:23 pm
Woonplaats:
Locatie: Coevorden, 7741 Bt, coevorden

Bericht door jojodegraaf »

arjen schreef:Wat is het probleem met het originele systeem? Je kunt even in de auto gaan zitten, deze door iemand anders op slot laten doen en vervolgens van binnenuit de auto openen om te zien wat er gebeurt. Indien je alarm nog functioneert zal dit waarschijnlijk problemen gaan opleveren.
heb hier geen handzender meer bij. vandaar is een eenknops infrarood zender.
JB45
MG-R Freak
Berichten: 818
Lid geworden op: wo apr 18, 2012 7:58 pm
Woonplaats: 's Gravenhage

Bericht door JB45 »

Je kunt anders 'gewoon' nog handzenders kopen voor je originele systeem en die laten inleren.
mvg, John
jojodegraaf
MG-R Fanatic
Berichten: 146
Lid geworden op: wo apr 06, 2011 2:23 pm
Woonplaats:
Locatie: Coevorden, 7741 Bt, coevorden

Bericht door jojodegraaf »

JB45 schreef:Je kunt anders 'gewoon' nog handzenders kopen voor je originele systeem en die laten inleren.
heb nog wel een nieuwe module plus handzender thuis liggen maar die code is niet goed leesbaar :(
Plaats reactie