(strooi)zout aanslag op de velg rand, hoe te verwijderen????

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
jojodegraaf
MG-R Fanatic
Berichten: 146
Lid geworden op: wo apr 06, 2011 2:23 pm
Woonplaats:
Locatie: Coevorden, 7741 Bt, coevorden

(strooi)zout aanslag op de velg rand, hoe te verwijderen????

Bericht door jojodegraaf »

Beste forum leden,

ik heb een groot probleem met mijn zomervelgen :( heb ze namelijk vorige week weer uit de schuur gehaald om ze er weer onder te zetten, maar nu zag ik dus dat de inox rand van de velg onder de witte vlekken/spikkels zat. dacht dat ik ze helemaal schoon had weg gelegt.

iemand enig idee hoe ik dit kan weg krijgen? heb vandaag de boel proberen te polijsten maar ik moet zolang op 1 plek polijsten dat de dunne blanke laklaag op de rand er afgaat zo die zit het er in??
HELP PLEASE :?

Greetzz
joan
jojodegraaf
MG-R Fanatic
Berichten: 146
Lid geworden op: wo apr 06, 2011 2:23 pm
Woonplaats:
Locatie: Coevorden, 7741 Bt, coevorden

Bericht door jojodegraaf »

swordfish103 schreef:Die witte pikkels die je ziet is waarschijnlijk oxidatie onder de laklaag. Ondanks dat het "inox" velgranden zijn ;)

Als ze er met schuren niet uit gaan, dan zal een grove klei ook niet helpen.
IronX verricht soms wonderen, maar verwijdert vooral metaaldeeltjes. Al spoelt er ook een hoop remstof, insecten en andere rotzooi mee.
ja klopt het zit onder die dunne laklaag van de inox. heb geprobeert te polijsten en als de laklaag weg was krijg je het met een beetje polijst en de boormaschine wel weg. dus dan heb weer wat te doen binnen kort :P
alleen welke korrel schuurpapier ben ik nodig om dit dunne laklaagje weg te schuren? dacht zelf zo fijn mogelijk. na het schuren polijsten en in de was zetten.

greetzz.
Plaats reactie