Radiateur 820i vs 820ti
Radiateur 820i vs 820ti
Zit er verschil in de radiateur van een 820 non turbo en een 820 turbo? Ik heb de sleutels niet bij de hand dus ik kan nog niet kijken.
alvast bedankt
alvast bedankt
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
Bij een 220 N/A of een 220 Turbo wél! Aanzienlijk verschil! En bij de 800 is dat schijnbaar ook zo
Radiateur van de 820 N/A is 625 x 430 x 25 mm
Radiateur van de 820 Turbo is 512 x 418 x 38 mm
Daarnaast heeft de Turbo versie een extra aansluiting voor de koeling van de turbo. Maar die zou je kunnen afdoppen. Anyhow, get a 820 N/A one!
Radiateur van de 820 N/A is 625 x 430 x 25 mm
Radiateur van de 820 Turbo is 512 x 418 x 38 mm
Daarnaast heeft de Turbo versie een extra aansluiting voor de koeling van de turbo. Maar die zou je kunnen afdoppen. Anyhow, get a 820 N/A one!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Nou snap ik dit advies niet helemaal, maar misschien weet je meer dan ik.
Als hij in een Ti moet heb je toch echt die extra aansluiting nodig tenzij je je heel snel van je turbo afwilt.
Als jij echter al weet dat hij in een NASP komt, tja.....
Als hij in een Ti moet heb je toch echt die extra aansluiting nodig tenzij je je heel snel van je turbo afwilt.
Als jij echter al weet dat hij in een NASP komt, tja.....
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Bovendien past dat niet. Een turbo radiateur is niet voor niets kleiner en daarvoor in de plaats wat dikker als de NASP radiateur. Andersom kan wel als ik het goed heb.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Thx voor de reacties
We gaan de run rijden met een 820i.
Geen turbo dus. De Ti is veel te ver heen. We kunnen de auto wel af krijgen binnen een maand (of 2) maar er zitten veel te veel kosten aan. Plus ik vertrouw het blok niet helemaal.
De 820i is helaas ook niet zonder gebreken maar ja... et houdt je van de straat zeg ik altijd maar
We gaan de run rijden met een 820i.
Geen turbo dus. De Ti is veel te ver heen. We kunnen de auto wel af krijgen binnen een maand (of 2) maar er zitten veel te veel kosten aan. Plus ik vertrouw het blok niet helemaal.
De 820i is helaas ook niet zonder gebreken maar ja... et houdt je van de straat zeg ik altijd maar
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
Ik had in De Meern vaag iets mee gekregen over de Garbage-runners, was meer automatische piloot dat ik het advies mee gaf dan dat ik er over nadacht voor welke hij nodig was.The Flying Dutchman schreef:Nou snap ik dit advies niet helemaal, maar misschien weet je meer dan ik.
Anyhow, ik heb nog een radiateur staan van een 220 N/A, maar die is 520 x 395 x 32 mm
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen