Dashbord verwijderd; na plaatsing niets meer

618 620 623 820 825 827
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

overgangsweerstand mogelijk zoals Job zegt de zekeringenkast of een stekkerverbinding

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
jasnip

Dashbord

Bericht door jasnip »

Heb alle stekkers boven en onder en ook alle zekeringen gecontroleerd. Niets gevonden. Kan het een van de relais zijn onder het dashboard. Rechts van de stuurkolom zitten er drie, één groene en twee gele. Ikzelf heb geen idee waar ze voor zijn.
Ben er inmiddels ook achter dat een vorige eigenaar de startknop rechtstreeks van de + van de accu naar de startmotor heeft doorverbonden. Vandaar dat deze nog steeds werkt.
mvbdb
MG-R Freak
Berichten: 564
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:31 pm
Woonplaats: Amerongen

Bericht door mvbdb »

Nu heb ik hier een aantal 800 werkplaatsboeken liggen met tekeningen erin van kabelbomen, zekeringkasten, etc. maar nou net niet van een 825 V6 van 1997 en later, wel tot en met modellen 1996 dus 820, 825 diesel, 827. Anders had ik je op weg kunnen helpen met gedetailleerde informatie. Nu schat ik in dat de relais kunnen zijn: alarmknipperlichtinstallatie, ruitensproeierinstallatie en nog een andere. Meestal zit er dan wel een stickertje op wat dat betreffende relais doet. Een echte electrische puzzel dit.
Met vriendelijke groet,

Marcel van Barneveld
Gebruikersavatar
The Flying Dutchman
MG-R Freak
Berichten: 2090
Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
Woonplaats: Ihren (D) Groningen

Bericht door The Flying Dutchman »

ABS denk ik.

Maar ik zal eens in mijn werkplaatshandboek rondneuzen. Volgens mij heb ik een paar hoofdstukken KV6 er in staan. Wel even geduld graag, want ik heb hem niet direkt bij de hand.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Plaats reactie