Spiegelverwarming!

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Ceesver

Spiegelverwarming!

Bericht door Ceesver »

De spiegels van mijn 618 zijn met verwarming uitgevoerd. Nu lijkt het er op dat het schakelaartje hiervoor stuk is. Dat is in deze winter best wel lastig, wie kan mij vertellen of dit ook los te koop is. Het zit n.l. appart van de print met de schakelaar van de elektrische verstelling van de spiegels op een klein printje.
Wie heeft hier een schakelaartje voor of heeft tips om het te vervangen.
Ceesver. :?
martinowic

Bericht door martinowic »

op de sloop een schakelaar halen....
fonsje1

spiegelverwarming

Bericht door fonsje1 »

Bij de rover 600 serie is op het printje van de spiegelbediening een mini schakelaartje opgenomen voor het bedienen van de spiegelverwarming. als het schakelaartje aan staat brand er een lampje of een ledje in. Er zijn tegenwoordig meerdere auto's met spiegelverwarming. In zeer veel gevallen bvb bij de MGF is er geen schakelaar voor.
Dat houd in dat de spiegelverwarming altijd aan staat. Spiegelverwarming gebruikt amper stroom. Dus verbind de schakelaar door en je hebt altijd ontdooide spiegels. een andere optie is even een draadje trekken vanaf de achterruitverwarming en de spiegels op die manieer van stroom voorzien. dat gebeurt o.a. bij Volvo zo.

sterkte ermee groetjes

Fons
Gebruikersavatar
tomcat.t16
MG-R Core
Berichten: 2443
Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
Woonplaats: Omgeving Helmond

Re: spiegelverwarming

Bericht door tomcat.t16 »

fonsje1 schreef:Bij de rover 600 serie is op het printje van de spiegelbediening een mini schakelaartje opgenomen voor het bedienen van de spiegelverwarming. als het schakelaartje aan staat brand er een lampje of een ledje in. Er zijn tegenwoordig meerdere auto's met spiegelverwarming. In zeer veel gevallen bvb bij de MGF is er geen schakelaar voor.
Dat houd in dat de spiegelverwarming altijd aan staat. Spiegelverwarming gebruikt amper stroom. Dus verbind de schakelaar door en je hebt altijd ontdooide spiegels. een andere optie is even een draadje trekken vanaf de achterruitverwarming en de spiegels op die manieer van stroom voorzien. dat gebeurt o.a. bij Volvo zo.

sterkte ermee groetjes

Fons

Uhmm staat niet altijd aan volgens mij, bij bijna alle auto's die ik ken gaat de spiegelverwarming aan samen met de achterruitverwarming.
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Gebruikersavatar
The Flying Dutchman
MG-R Freak
Berichten: 2090
Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
Woonplaats: Ihren (D) Groningen

Bericht door The Flying Dutchman »

Bij de 800 gaat hij altijd aan direkt bij de start en kapt er dan na enige tijd weer mee.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Plaats reactie