Airconditioning 618

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Ceesver

Airconditioning 618

Bericht door Ceesver »

Hallo Rover liefhebbers,
Ik rijd in een Rover 618 uit 1998, heb deze gekocht in 2007, met 11900 km op de teller en hij staat nu op 198500 km. Ik heb dus in drie jaar best wel wat gereden. Overigens met heel veel plezier en geen schrikbarende kosten. Nu is echter de verdamper van mijn airco lek, ik wil deze vervangen, maar loop tegen een behoorlijk stevige prijs aan. Wie heeft hier ervaring mee of kan mij tips geven. De garage waar ik deze auto in onderhoud heb, eigenlijk alleen de APK, kan voor mij het aftappen en vullen van de installatie doen. Verder doe ik alles zelf.
Ceesver :?:
martinowic

Bericht door martinowic »

ai verdampers zijn duur, daar doe je weinig aan... In Bunschoten zit een niet al te duur bedrijfje dat lekken dicht, maar als de verdamper echt stuk is wordt het toch een nieuwe vrees ik...
Laatst gewijzigd door martinowic op di jan 19, 2010 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Op de sloop halen is ook niet echt een optie want die zijn even oud of nog ouder, maar misschien ligt er een op de sloop die al ooit eens gerepareerd is?

Probeer anders eens de onderdelen lijn

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Onderdelen van de airco zijn gewoon duur, dat is algemeen bekend.

Ik ben toen de airco van mijn 623 het niet meer deed een nieuwe condensor en droger wezen halen in nieuwegein bij autoras, in nieuwegein
http://www.autoras.nl/ ik was toen nog geen 250 euro kwijt voor de condensor (radiateur) en droger.

dit heb ik toen zelf vervangen de airco opnieuw laten vullen.
was redelijk snel gedaan eigenlijk.....

Dus misschien wel een optie voor jou
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie