Help ik heb geen key access code

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
goedhuys

Help ik heb geen key access code

Bericht door goedhuys »

Ik ben in bezit van een rover 825 van 1999. Kort achter elkaar hebben mijn afstandsbedieningen het begeven en zijn niet meer te krijgen althans mij is dat niet gelukt. Nu heb ik ook niet de Key access code om met de sleutel het alarm en van de startonderbreker te halen.
Wie weet hoe ik als nog aan die vier cijferige code kan komen en waar ik eventueel twee nieuwe afstandsbedieningen kan kopen en laten installeren... Dan kan ik weer rijden.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9049
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: je kan op de sloop kijken voor een ab en deze laten inlezen bij een [ex] dealer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Flying Dutchman
MG-R Freak
Berichten: 2090
Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
Woonplaats: Ihren (D) Groningen

Bericht door The Flying Dutchman »

MARVON schreef::mrgreen: je kan op de sloop kijken voor een ab en deze laten inlezen bij een [ex] dealer.
Nee. 1999 is radio bediend en dat gaat dus niet werken.

Mogelijke vindplaatsen van de code zijn achter de radio of bij de zekeringkast. Anders wordt het slepen naar een dealer die hem nog kan uitlezen.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9049
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Bericht door MARTIN »

The Flying Dutchman schreef: Nee. 1999 is radio bediend en dat gaat dus niet werken.

Mogelijke vindplaatsen van de code zijn achter de radio of bij de zekeringkast. Anders wordt het slepen naar een dealer die hem nog kan uitlezen.

:mrgreen: hij heeft ook geen afstandbedieningen meer job
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Flying Dutchman
MG-R Freak
Berichten: 2090
Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
Woonplaats: Ihren (D) Groningen

Bericht door The Flying Dutchman »

Dat had ik wel meegekregen. Het probleem met de radio bediening is echter dat je niet eentje van een sloper kunt laten inlezen tenzij de barcode erbij is en dat kan je gevoeglijk op je buik schrijven.
Dus blijft over een nieuwe set met barcode bestellen en die laten synchroniseren met de auto wat erg veel geld kost of de code laten uitlezen en het ding ontgrendelen en vervolgens met de sleutel in de hand door het leven gaan.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MARTIN
MG-R Core
Berichten: 9049
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 4:27 pm
Woonplaats: in de loods

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: ok . ik ook weer wat geleerd ;)
Afbeelding
goedhuys

Bericht door goedhuys »

Klopt idd heb nieuwe ab nodig die moet worden ingelezen. Had er al een besteld bij autobedrijf koree in maassluis. Hij schijnt een van de weinigen te zijn de nog gewoon kan bestellen want de dealer autoambacht in zoetermeer kan volgens hem helemaal niks meer bestellen????
Nou dus mijn auto maar laten transporteren naar Maassluis nieuwe ab laten inlezen en gelijk nog maar een ab besteld. Hoop dat alles weer werkt. En als dat het geval is dan ben ik na jaren nu echt helemaal klaar met Rover en ma de eerste die een leuk bod doet hem gelijk meenemen.
Mensen wel bedankt voor jullie reacties.
grtz Jim
Plaats reactie