Alarm 620

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Paulus K

Alarm 620

Bericht door Paulus K »

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen een Rover 620 uit '94.

Nou heb ik maar 1 sleutel. Zit er standaard geen sleutel met een kastje bij om de CV te regelen en alarm natuurlijk. Als ik me kofferbak open met de sleutel gaat het alarm ook niet af, dit hoort niet neem ik aan?

Weet iemand ook of dit achteraf nog te bestellen is eigenlijk? laat sowieso een reserve sleutel maken maar een kastje voor cv is veel beter :)

Hoor het wel!
Groeten..
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

de 600-serie heeft niet altijd afstandsbediening van de cv gehad, weet niet precies welke wel of niet.

de mijne uit april '94 had het niet, die van mijn broertje uit september '94 wel en die van een collega van eind '93 had ook ab vd cv :mrgreen:

kofferbak moet je wel gewoon met de sleutel kunnen openen zonder dat het alarm afgaat.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Paulus K

Bericht door Paulus K »

Jeroen M schreef:Als er standaard een alarm in zit kan je dit zien aan de sensor(bolletje) bij de achter uitkijk spiegel. Zit dat bolletje er nier , dan geen fabrieks alarm.
Er zit een alarm in dat heb ik uitgeprobeerd, heb alleen geen kastje meer.
Weetje toevallig of er een GT kastje op past? heb nog een nieuwe liggen.

Zoniet waar kan ik een nieuw rover alarm kastje bestellen?

Groeten
Paulus K

Bericht door Paulus K »

Jeroen M schreef:het probleem zit hem niet zozeer in het verkrijgen van een afstandbediening, maar meer in het programmeren ervan.

Zelf heb ik drie van die kastjes liggen en geen daarvan krijg ik werkend.

Een (ex)Rover dealer zou hem wellicht wel werkend kunnen krijgen.
Krijg de dealer bij jou het ook niet werkend dan?
JRutten

Bericht door JRutten »

Dat het alarm niet afgaat als je achterklep opent met de sleutel klopt. Ook gaat hij pas op alarm als je de kofferbak weer dicht heb..
Paulus K

Bericht door Paulus K »

Jeroen M schreef:Zitten geen rover dealers in de buurt en er kilometers voor te moeten gaan rijden... :roll:

Ze kunnen het wel, maar rij nu al 4 jaar zonder..ach..
Zijn die kastjes nieuw? zoja kan ik er niet 1 overnemen van je...
Gebruikersavatar
Rover620tdi
MG-R Addict
Berichten: 232
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 11:41 am
Woonplaats: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Rover620tdi »

Die van mij komt uit '99 en heeft wel een fabrieksaf standaard alarm in zitten.
Als ik de kofferbak open gaat de alarm ook niet af. Het is zo. :D
martinowic

Bericht door martinowic »

De rover 620si had in het begin volgens mij cv met afstandbediening en de 620i alleen cv. De eerste serie Rover 600 had alarm op de portieren (het kleine rode lampje naast de vergrendelingsknop) en verder geen sensor in het interieur of de kofferbak. Je kon deze autos op alarm zetten met de deuren nog open, zonder dat het alarm af zou gaan (heb ik wel eens gedaan ;) ).
Latere exemplaren hebben wel een sensor in het interieur, maar geen in de kofferbak.
Plaats reactie