Inruilwaarde

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
D. Buijs

Inruilwaarde

Bericht door D. Buijs »

Heeft er van jullie iemand een koerslijst-boekje o.i.d. om te zien wat mijn wagen waard is bij inruil/total loss ?

rover 75 cdt club
2000
130.000 km
trekhaak

Dit i.v.m. overgaan van w.a. extra naar w.a.

Alvast bedankt
zijnstra

Re: Inruilwaarde

Bericht door zijnstra »

D. Buijs schreef:Heeft er van jullie iemand een koerslijst-boekje o.i.d. om te zien wat mijn wagen waard is bij inruil/total loss ?

rover 75 cdt club
2000
130.000 km
trekhaak

Dit i.v.m. overgaan van w.a. extra naar w.a.

Alvast bedankt
weet niet of je lid bent van de anwb, maar op hun site kun je dat dan gratis bekijken geloof ik.
romir

Bericht door romir »

verkoop € 7.300
inkoop € 4.900


bouwjaar/maand januari 2000
kilometerstand 130000 km



--------------------------------------------------------------------------------
De waarde van deze auto is bepaald met behulp van het Waardebepalings Systeem uit CarBase. Bij de waardebepaling wordt uitgegaan van een goed onderhouden schadevrije auto. De waarde verkoop is een indicatie van de gemiddelde vraagprijs. De hoogte van de vraagprijs is vaak afhankelijk van het geboden servicenivo (garantie, afleveringsbeurt), maar ook regionale verschillen kunnen van invloed zijn. De waarde inkoop geeft een indicatie voor een inruilprijs. Bij inruil kan het soort auto (nieuw/occasion, prijsklasse) dat u terugkoopt van belang zijn voor de hoogte van de inruilprijs. Belangrijk is vooral wat u moet bijbetalen (verkoopprijs nieuwe auto minus inkoopprijs in te ruilen auto).
--------------------------------------------------------------------------------

Dit is uiteraard niet meer als een richtlijn.

Succes,

Romir
Gebruikersavatar
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975
Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:

Bericht door VandenPlas »

In de Carbase van Auto-Week.nl kun je ook prijzen vinden van gebruikte auto's (zgn. occasion-prijzen). Misschien heb je daar wat aan.

Deze staan onder; autogids > alle auto's > merk & type invoeren/aanklikken en dan staat die rechts bovenaan...

Succes !!
Afbeelding

Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)

MvG. Jeroen
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

ik heb nu wa-casco, da's niet meer rendabel, als ik 'm total loss rijdt krijg ik dus zo'n kleine 5000 euro, en jaarlijks ben je er 800 aan je verzekering kwijt, dat wordt dan zon goeie 500.
Plaats reactie