Welk merk cd wisselaar?

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Ducloi
MG-R Fanatic
Berichten: 139
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 10:46 pm
Woonplaats:
Locatie: Krabbendijke

Welk merk cd wisselaar?

Bericht door Ducloi »

Welk merk cd wisselaar kan ik het beste kopen
voor in mijn 75?
En als ik hem in de kofferbak wil plaatsen,
waar moet de kabel worden aangesloten en
waar moet ik de kabel in de auto leggen?


Groeten Ducloi
kerkhoff.gjwm
MG-R Regular
Berichten: 80
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 1:07 pm
Woonplaats:

cd-wisselaar

Bericht door kerkhoff.gjwm »

Ik heb ook eens te maken gehad met een kapotte (originele) cd-wisselaar. Het merk is Alpine. Als type-aanduiding staat er XQE100430 op. Inmiddels is deze vervangen door een ruil-cd-wisselaar van hetzelfde type. De beperking is dat deze uitsluitend normale audio-cd's kan afspelen, zelfs geen mp3's dus, over dvd heb ik het dus helemaal niet. Nieuw zijn ze waanzinnig duur (mij is een bedrag van 1000 euro genoemd), voor een nette(re) prijs ben ik ze al wel op marktplaats tegen gekomen. De garage waarbij ik de auto in onderhoud heb gaf echter aan dat inbouw van een andere wisselaar niet mogelijk is in het dashboardkastje vanwege de aansluiting. Voor een veel lager bedrag kun je namelijk een apparaat met meer functies als mp3 en dvd krijgen, iets wat vanzelfsprekend ook mijn voorkeur had (en nog steeds heeft).
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Bij mn pa zn X 75 tourer zat er ook een Alpine wisselaar op de standaard Rover radio. Type weet ik niet.

Pagan
Afbeelding
Hamba Tuti

Bericht door Hamba Tuti »

Bij mijn 75 business edition zit ie rechts in de kofferruimte. Deze speelt ook mp3's
Plaats reactie