Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo mei 12, 2013 3:33 pm
door Dutch
Eimer zorg goed voor haar.
Job ben echt blij dat je hem binnen de club een goed huis hebt weten te geven. Blijft toch een geweldig project zelfs na de verstreken jaren.

Geplaatst: zo mei 12, 2013 9:20 pm
door Boekie
Het is zeker een mooi project. En ze is nog lang niet af. Wel Kudo's Tim :!: Alles is zeer netjes ingebouwd. Ook het blok is een goede keuze geweest want de auto loopt als een zonnetje. Zelfs de originele R65u bak hangt er nog aan.

Om alvast wat te verklappen: we gaan eerst de onderkant van de auto opknappen. De bekende zwakke plekken. Enig sinds preventief want de auto is echt niet doorgerot maar dat is ie over een tijdje wel. Het kan snel gaan weet ik uit ervaring.

Ik ga niet te veel verklappen want Remie zou zelf ook wel het e.e.a. willen zeggen :mrgreen:

Geplaatst: ma mei 13, 2013 8:07 am
door Dutch
Ben benieuwd naar het topic.
Toen ik de wielkastranden aangepakt heb idd ook een deel van de kokers achteraan aangepakt. Dat netjes behandeld etc, echter was er hier en daar vliegroest op de koker dat we weggeslepen hebben en behandeld.

Dat zit natuurlijk in de plaat dus was de wetenschap dat het ooit al dan niet elders terug zou komen.

Maar wat ik van Job mocht vernemen is de auto op de reost boven de wielkastrand (denk dat daar plamuur gebarsten is) na nog steeds in redelijk nette staat voor een 114 ;-P

Mocht je nog eens in de buurtkomen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.

En bedankt voor de credits vwb de bouw. Was een leuk project en de eerste rijdende 118VVC van NL :mrgreen: (en denk ook de mooist lopende.
Die r65U bak is er na 3K km's onder gekomen ivm langere eindoverbrenging 3.7 ipv 3.5 van de gti. (of was het nou dat de originele bak er klaar mee was) :roll:

Mocht je vragen hebben weet het meeste nog van de speciale delen die benodigd waren tot de mods aan de droop stops en rear ARB en dergelijken

Geplaatst: ma mei 13, 2013 9:19 pm
door Boekie
Dutch schreef:Ben benieuwd naar het topic..
...nog steeds in redelijk nette staat voor een 114 ;-P
Jazeker, check mijn 116 in het te koop gedeelte maar. Zo ziet 97% eruit in Nederland.
Dutch schreef: Mocht je nog eens in de buurt komen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.
Will do, heb nog veel informatie nodig.
Dutch schreef: Die r65U bak is er na 3K km's onder gekomen ivm langere eindoverbrenging 3.7 ipv 3.5 van de gti. (of was het nou dat de originele bak er klaar mee was) :roll:
Geen wonder dat die met gemak 230 km/u gaat. Langere overbrenging dus. Wel gevaarlijk dat die toeren begrenzer zo hard inkomt. Mijn 116 sloeg bij +/- 210 km/u in de begrenzer maar minder heftig. Toch komt er in de toekomst een andere bak onder. Waarschijnlijk met het vervangen van de koppeling. Het is dan wel niet mijn auto, maar ik mag er wel in rijden en aan sleutelen. Ik kan niet wachten tot de bak wissel :twisted:

Geplaatst: di mei 14, 2013 10:11 am
door Eimer
Mocht je nog eens in de buurt komen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.
Cool, moeten we zeker een keer doen!