[Verkocht] Caribbean Blue GTI VVC

111 114 Metro Mini
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Eimer zorg goed voor haar.
Job ben echt blij dat je hem binnen de club een goed huis hebt weten te geven. Blijft toch een geweldig project zelfs na de verstreken jaren.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Het is zeker een mooi project. En ze is nog lang niet af. Wel Kudo's Tim :!: Alles is zeer netjes ingebouwd. Ook het blok is een goede keuze geweest want de auto loopt als een zonnetje. Zelfs de originele R65u bak hangt er nog aan.

Om alvast wat te verklappen: we gaan eerst de onderkant van de auto opknappen. De bekende zwakke plekken. Enig sinds preventief want de auto is echt niet doorgerot maar dat is ie over een tijdje wel. Het kan snel gaan weet ik uit ervaring.

Ik ga niet te veel verklappen want Remie zou zelf ook wel het e.e.a. willen zeggen :mrgreen:
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Ben benieuwd naar het topic.
Toen ik de wielkastranden aangepakt heb idd ook een deel van de kokers achteraan aangepakt. Dat netjes behandeld etc, echter was er hier en daar vliegroest op de koker dat we weggeslepen hebben en behandeld.

Dat zit natuurlijk in de plaat dus was de wetenschap dat het ooit al dan niet elders terug zou komen.

Maar wat ik van Job mocht vernemen is de auto op de reost boven de wielkastrand (denk dat daar plamuur gebarsten is) na nog steeds in redelijk nette staat voor een 114 ;-P

Mocht je nog eens in de buurtkomen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.

En bedankt voor de credits vwb de bouw. Was een leuk project en de eerste rijdende 118VVC van NL :mrgreen: (en denk ook de mooist lopende.
Die r65U bak is er na 3K km's onder gekomen ivm langere eindoverbrenging 3.7 ipv 3.5 van de gti. (of was het nou dat de originele bak er klaar mee was) :roll:

Mocht je vragen hebben weet het meeste nog van de speciale delen die benodigd waren tot de mods aan de droop stops en rear ARB en dergelijken
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Dutch schreef:Ben benieuwd naar het topic..
...nog steeds in redelijk nette staat voor een 114 ;-P
Jazeker, check mijn 116 in het te koop gedeelte maar. Zo ziet 97% eruit in Nederland.
Dutch schreef: Mocht je nog eens in de buurt komen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.
Will do, heb nog veel informatie nodig.
Dutch schreef: Die r65U bak is er na 3K km's onder gekomen ivm langere eindoverbrenging 3.7 ipv 3.5 van de gti. (of was het nou dat de originele bak er klaar mee was) :roll:
Geen wonder dat die met gemak 230 km/u gaat. Langere overbrenging dus. Wel gevaarlijk dat die toeren begrenzer zo hard inkomt. Mijn 116 sloeg bij +/- 210 km/u in de begrenzer maar minder heftig. Toch komt er in de toekomst een andere bak onder. Waarschijnlijk met het vervangen van de koppeling. Het is dan wel niet mijn auto, maar ik mag er wel in rijden en aan sleutelen. Ik kan niet wachten tot de bak wissel :twisted:
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Eimer
MG-R Fanatic
Berichten: 136
Lid geworden op: do mei 28, 2009 5:46 pm
Woonplaats:
Locatie: Ede

Bericht door Eimer »

Mocht je nog eens in de buurt komen of niet weten waar heen te rijden in een weekend, koffie staat klaar zou hem nog graag eens terug zien.
Cool, moeten we zeker een keer doen!
Plaats reactie