de laatste etappe, vragen over emerald ECU

111 114 Metro Mini
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Wat betreft de Emerald, waarom niet deze:
http://kms.vankronenburg.nl/index.html

Dicht in de buurt. En aangezien je geen VVC systeem hebt volstaat KMS perfect. Het Rover vliegwiel patroon hebben ze beschikbaar in de software. De kosten voor een reisje heen en weer naar de UK en de verkoop van de Emerald meegenomen is dit wellicht nog goedkoper ook.

Mocht je de Emerald weg doen kan je me altijd een PB sturen.

8)
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Een week te laat, want ik ben al weken op zoek naar een licht vliegwiel dat betaalbaar is. Het licht vliegwiel zou dus verkocht zijn geweest, ware het niet dat gisteren de nieuwe bak op de motor is gegaan en het subframe terug onder de wagen. Ik ga het dan ook niet direkt plaatsen denk ik (wegens geen zin om heel die handel terug onder de auto uit te halen). Normaal zou ik het alsnog van je over nemen, maar heb met MG_Xpower afgesproken dat hij eerste keuze heeft. Indien mijn bak er om de één of andere reden toch nog één van de volgende dagen terug afmoet, neem ik hem toch, maar regel ik dat wel zelf met Sander, maar ik schat die kans miniem tot onbestaande in. Neem gerust dus per PB kontakt op met MG_XPower en beschouw dus het vliegwiel als verkocht.
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Plaats reactie