Rover 114 achteras

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
seamistic

Rover 114 achteras

Bericht door seamistic »

Hallo,

Een maat van mij heeft een Rover 114 GTA voor de autocross, maar nu willen we de achterwielophanging hoger maken, maar er zitten hydraulastische veerbollen onder.

Heeft er iemand tips hoe we de rover weer de lucht in krijgen, de veerbollen zijn volgens mij leeg, want de vorige eigenaar had de wielophanging vast gelast aan het subframe op de laagste stand.

Bestaan er nog bedrijven die dit systeem nog kan vullen?

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Johnny_D
MG-R Freak
Berichten: 5202
Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
Woonplaats: Alblasserdam

Bericht door Johnny_D »

yup dat is mogenlijk. een oud rover dealer heeft vast nog wel zoon pomp staan, en probeer anders (ik kan het bijna niet uit mn strot krijgen) kwikfit eens
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club


Afbeelding
rover coupe register nl
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Johnny_D schreef:yup dat is mogenlijk. een oud rover dealer heeft vast nog wel zoon pomp staan, en probeer anders (ik kan het bijna niet uit mn strot krijgen) kwikfit eens
:?

ik kan dat wel, maar KwikFit heeft die apparatuur niet , je zou Jouke ( 118 GTR ) eens kunnen berichtten, die kan het ook 8) en woont niet zo erg ver vanaf Apeldoorn
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik kan die veerbollen oppompen inderdaad, maar als de boel vast gelast is dan gaat het niet lukken natuurlijk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
seamistic

Bericht door seamistic »

118GTR schreef:Ik kan die veerbollen oppompen inderdaad, maar als de boel vast gelast is dan gaat het niet lukken natuurlijk.
de vorige eigenaar heeft het zooitje vastgelast met strips, dus die hebben we doorgeslepen, en we hebben al met lucht geprobeerd, maar die geeft weinig tegendruk
Gebruikersavatar
Johnny_D
MG-R Freak
Berichten: 5202
Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
Woonplaats: Alblasserdam

Bericht door Johnny_D »

Gerald-17 schreef: :?

ik kan dat wel, maar KwikFit heeft die apparatuur niet , je zou Jouke ( 118 GTR ) eens kunnen berichtten, die kan het ook 8) en woont niet zo erg ver vanaf Apeldoorn
ow, die kwakflats hier heeft wel zoon pomp ;)
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club


Afbeelding
rover coupe register nl
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Vastgelast? Hoe reed dat?

Foto's?
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
seamistic

Bericht door seamistic »

Boekie schreef:Vastgelast? Hoe reed dat?

Foto's?
geen idee, we hebben nog niet mee gereden, hij lag wel plat op de weg, want aan de voorzijde lag die op de laagste stand, alleen voor was die niet vast gelast, de vorige eigenaar heeft hem gebruik voor ovalracen
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

DIK :twisted:
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Plaats reactie