Pagina 2 van 3

Geplaatst: zo jun 06, 2010 2:22 pm
door Johnny_D
metro '82 schreef: Was wel een leuk gezicht toen ik erachter reed :D :D :D .
Jullie gingen er rap vandoor.
ja, kwas alleen niet rap genoeg.
maarja, als hij volgens sander inderdaad 125pk levert, en de mijne rond de 130, heb ik toch een gewichts probleempje :mrgreen:

Geplaatst: zo jun 06, 2010 2:54 pm
door metro '82
Als de mijne op temperatuur was geweest had ik misschien wel een poging gedaan om bij jullie in de buurt te blijven.

Geplaatst: ma jun 07, 2010 10:16 am
door Johnny_D
was mischien wel leuk geweest inderdaad

Geplaatst: ma jun 07, 2010 11:08 am
door Boekie
Striker schreef:125 pk ongeveer en hij liep véél te arm onder de 4500 toeren (met de 1.4 MPi ECU). Als dat verbetert kan worden (andere drukregelaar, of ECU) wordt het nog een stuk leuker.
Ik denk dat daar pas iets aangedaan wordt na de Carbagerun. Ik zet er een brandstofdrukregelaar tussen en dan moet ie onderin ook een stuk beter gaan trekken. Nu moet de motor echt op toeren blijven.

Sneller als de Vi? Damm dan ga ik binnenkort ook maar eens heel voorzichtig kijken of ik een VR6 kan pakken :p

Ik heb er nu een Sportex tussendemper en einddemper onder. Dat brult erg goed maar iets te asso bij mij in de buurt.

Maar goed het blijft leuk speelgoed. En als je dit al met een 1.6je kan doen dan is een 1.8 VVC natuurlijk al helemaal master :twisted:

Geplaatst: ma jun 07, 2010 10:48 pm
door Bart-K
Boekie schreef:.... En als je dit al met een 1.6je kan doen dan is een 1.8 VVC natuurlijk al helemaal master :twisted:
Ik heb nog wel een leuk blok voor je in de aanbieding, zit alleen wel een 400 omheen :lol:

Geplaatst: di jun 08, 2010 2:10 pm
door Boekie
Lol wil je er zo graag vanaf? Er valt natuurlijk wel wat te regelen :p ;)

Geplaatst: wo jun 09, 2010 12:07 am
door Bart-K
Het word nu toch echt tijd voor iets anders, en ik heb een hele leuke vervanger op het oog ;)

We zullen het er zondag wel eens over hebben :mrgreen:

Geplaatst: wo jun 09, 2010 8:34 am
door Rover620tdi
Ey Boekie, lache man dat je die lachende gasten draai om hun smoel heb gegeven. Respect afdwingen.. Hahahaha

Wil je ook een xtje voor de fun tegen mijn Bempie knallen?? :mrgreen:

=> http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... highlight=

Geplaatst: wo jun 09, 2010 11:59 am
door tomcat.t16
Ik wil je ook wel een keer inmaken met de turbo, of anders met mijn motor mocht je zelfs de turbo nog voor kunnen blijven :twisted: ;)

Geplaatst: wo jun 09, 2010 12:17 pm
door Striker
Met de turbo zou nog wel eens interessant kunnen worden, dat is tenminste aan elkaar gewaagd.

Geplaatst: wo jun 09, 2010 12:19 pm
door Rover620tdi
peter.evers schreef:Ik wil je ook wel een keer inmaken met de turbo, of anders met mijn motor mocht je zelfs de turbo nog voor kunnen blijven :twisted: ;)
Hahaha...
Mijn broertje heeft een Volvo T5 daar heb ik wel moeite mee... ivm opbrengst turbo.
Maar andere beemers Bijv: 328i enz en dus autos die geen turbo hebben, heb ik geen moeite mee..

Geplaatst: wo jun 09, 2010 3:10 pm
door Boekie
Hej niet allemaal tegelijk :lol:

@Ap: Wat een Mega Beemer. Ben helemaal weg van dat model. Als het nou nog een 323 was dan kon ik je wel hebben maar een 327 ga ik niet pakken. Maar ik wil em er graag een keertje naast zetten om te kijken hoeveel het verschil is ( en om die Beemer sound te horen) ;)

@Peter: Dat gaat idd spannend worden. Met mijn 114GTI heb ik wel eens tegen de 820Ti geraced. Ik was sneller van 0-80. Daarna werd ik dik ingemaakt. Een 220TC heeft meer vermogen en weegt minder. Daarintegen heb ik ook meer paardjes onder de kap gekregen 8) Ik ben heel benieuwd hoe mijn gebakje zich naast een 220 Turbo houdt. Waarschijnlijk eindigt het in een nederlaag voor mij maar dat heb ik wel vaker gedacht en toen won ik ook :p

Zo heren dus waar gaat er worden geraced :twisted:

zaterdag avond in Veenendaal MC?

Geplaatst: wo jun 09, 2010 4:10 pm
door Rover620tdi
Dank je wel kerel...
Qua wegrijden denk ik wel dat je weg bent hoor... BMW komt vaak later na 4.5 a 5 tpm in actie dan denk ik dat jij al voor sprong hebt.
O ja.. en dat 2.7 zegt helemaal niks hoor..
Qua Koppel komt levert een 2.7 veel en pk denk ik dat ie tegen of op 190pk zit op het moment.Standaard 2.5 heeft 170pk. Scheelt maar ietje dus...
Komt wel een keer goed dat ik ook ooit de beemer meeneem naar de Meern.

Geplaatst: wo jun 09, 2010 4:21 pm
door tomcat.t16
Ik merk al het verschil als ik in mijn 214 aan het rijden ben tegenover de turbo...

De 1400 komt makkelijker weg, de turbo is net een diesel... als hij eenmaal op gang is is hij niet meer te stoppen ;)

Geplaatst: wo jun 09, 2010 5:59 pm
door Boekie
Rover620tdi schreef: Komt wel een keer goed dat ik ook ooit de beemer meeneem naar de Meern.
:mrgreen: Nice
peter.evers schreef:Ik merk al het verschil als ik in mijn 214 aan het rijden ben tegenover de turbo...

De 1400 komt makkelijker weg, de turbo is net een diesel... als hij eenmaal op gang is is hij niet meer te stoppen ;)
En dat is het mooie van die turbo's ;)

Ow ik kom trouwens ook langzaam op gang. Hij houdt van toeren 8)

Geplaatst: wo jun 09, 2010 6:47 pm
door Johnny_D
eerlijk gezecht denk ik dat een turbo coupé gehakt maakt van de 116.
Maar intresand worden doet het zeker