Wie kan mij vertelle hoe veel de diameter is stuur as, van een rover 100.
Ik heb voor de metro namelijk nieuwe stuurkogels nodig, maar die kan ik niet meer bestelle bij de matriale handel.
En aangezien ze er aardig het zelfde uit zien, hoopte ik dat ze dat ook zijn
dus alvast bedankt
Diameter stuuras
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
wat je eigenlijk wil weten is de binnendraad van de kogels of niet? Ik kan de diameter van de as zelf wel opmeten, maar de kans is natuurlijk groot dat daar waar het in draad overgaat de diameter verschilt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
okay ik heb een zwik tappen geprobeerd.
M12 normaal - te grof
1/2 UNF - te groot
7/16 UNF - past maar zit wat los.
Het vermoeden is zeer groot dat het om een metrische bout gaat, en dan is het de M12x1.25 (M12 zeer fijn of M12 fijn wordt het ook genoemt)
M12 normaal - te grof
1/2 UNF - te groot
7/16 UNF - past maar zit wat los.
Het vermoeden is zeer groot dat het om een metrische bout gaat, en dan is het de M12x1.25 (M12 zeer fijn of M12 fijn wordt het ook genoemt)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Johnny_D
- MG-R Freak
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
- Woonplaats: Alblasserdam
ok mooi, dan kan ik ff kijke wat die van de metro is. scheelt waarschijnlijk een flinke zoektocht. tnx118GTR schreef:okay ik heb een zwik tappen geprobeerd.
M12 normaal - te grof
1/2 UNF - te groot
7/16 UNF - past maar zit wat los.
Het vermoeden is zeer groot dat het om een metrische bout gaat, en dan is het de M12x1.25 (M12 zeer fijn of M12 fijn wordt het ook genoemt)