Welke uitlaat meeste pks

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Welke uitlaat meeste pks

Bericht door Boekie »

Binnen kort komt de dyno-run eraan. Ik wil natuurlijk alles uit mijn Rovertje halen wat er in zit dus moet hij zo goed mogelijk lopen :twisted:

ik heb verschillende uitlaten maar weet niet echt welke het meeste vermogen gaat leveren.

Ik heb de volgende opties:
- De originele uitlaat (van voor naar achter)
- De originele demper zonder kat en zonder tussendemper
- Sportex einddemper (te combineren met het originele systeem of zonder kat en tussendemper
- De verwrongen lantarenpaal (de oude uitlaat van 118GTR met kat en tussendemper)

waar zouden jullie voor gaan?
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

denk of de lantarenpaal met tussendemper zonder cat, of sportex met tussendemper zonder cat.

beide opties staan hierboven niet genoemd btw...
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Klopt, maar het is idd wel een mogelijkheid.

Echter is bij de lantarenpaal de kat aan de tussen demper gelast. (dit kan natuurlijk aangepast worden)
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

cat kan leeg he. (only 2 things needed hammer, piece of pipe ;) )
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Dutch schreef:cat kan leeg he. (only 2 things needed hammer, piece of pipe ;) )
lol das ook een id idd :mrgreen:
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik zou voor de grote pijp gaan als je die eronder krijgt voor die tijd. En de katalysator gewoon laten zitten, dat beetje tegendruk kon nog best wel eens alleen maar goed zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
Boekie
MG-R Core
Berichten: 1271
Lid geworden op: di nov 07, 2006 5:29 pm
Woonplaats: Ede

Bericht door Boekie »

Ja het gaat de lantarenpaal gaat het worden denk ik :mrgreen:

Ik weet nog niet met of zonder kat maar dat ligt een beetje aan hoeveel tijd ik er voor heb.
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Plaats reactie