Ontwerpje voor mijn 100tje
Ontwerpje voor mijn 100tje
Zo wil ik em graag hebben. Alleen die velgen niet. Kleur klopt wel maar k hou et nog even voor mezelf
origineel:
Mijn creatie:
Edit: Hoe langer ik er naar kijk hoe vetter ik het vind.
En voor alle duidelijkheid. Tis wel een photoshop hoor
origineel:
Mijn creatie:
Edit: Hoe langer ik er naar kijk hoe vetter ik het vind.
En voor alle duidelijkheid. Tis wel een photoshop hoor
Laatst gewijzigd door Smurfing op vr aug 08, 2008 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
even origineel erbij gezet
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
O jah verrek die ga ik er ook nog uithalen
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de velgen die eronder komen al wel liggen moet er alleen nog bandjes om hebben.
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat er toch heeeeeeeel veel werk in heeft gezeten.. vooral dat polijsten..
en soms als ik hier op het forum kijk naar sommige van jullie auto's zou ik toch wel weer zo'n ding terugwillen..
zal alleen niet gebeuren.. wil nu een auto waar ik echt ff geen omkijken naar heb.. en dat gaat met die 100tjes niet lukken ben ik bang..
moet altijd sneller en mooier..
dus nu op zoek naar een auto die dat allemaal al een beetje heeft..
en soms als ik hier op het forum kijk naar sommige van jullie auto's zou ik toch wel weer zo'n ding terugwillen..
zal alleen niet gebeuren.. wil nu een auto waar ik echt ff geen omkijken naar heb.. en dat gaat met die 100tjes niet lukken ben ik bang..
moet altijd sneller en mooier..
dus nu op zoek naar een auto die dat allemaal al een beetje heeft..
nou dat mooier en sneller verhaal.....
op verschilende manieren is die van mij mooier en lelijker geworden.
nu ook toevallig sneller. noodgedwongen door een blokwissel...
(die er waarschijnlijk weer uit gaat... hij rijdt vrij lekker.
maar bij gas geven komt er een geluid bij... door de uitlaat heen vermoed ik..... mischien de kleppen ofzo geen idee. maar echt een k*t geluid.......)
ik heb alles met die auto gedaan wat ik wou... het kost mij vrijwel niks in lasten. ze zijn makenlijk zelf te onderhouden.
of op te knappen. en ze zijn goedkoop in aanschaf. dat met het vermogen en rij eigenschap. de perfecte auto lijkt me zo
ik denk, dat als je er nog een volle week werk insteekt jou auto klaar is voor een vlam nieuw apk. en op wat onderhoud na in de loop der tijd een goedkope auto. waar je nog lang mee door kunt.
maargoed, wat voor iets heb je in gedachte als nieuwe auto ?
P.S. bedankt voor al dat werk, vooral het polijsten (ik zie het aan de 5de velg )
die velgen blijven nog lang in mijn bezit als aan mij ligt
op verschilende manieren is die van mij mooier en lelijker geworden.
nu ook toevallig sneller. noodgedwongen door een blokwissel...
(die er waarschijnlijk weer uit gaat... hij rijdt vrij lekker.
maar bij gas geven komt er een geluid bij... door de uitlaat heen vermoed ik..... mischien de kleppen ofzo geen idee. maar echt een k*t geluid.......)
ik heb alles met die auto gedaan wat ik wou... het kost mij vrijwel niks in lasten. ze zijn makenlijk zelf te onderhouden.
of op te knappen. en ze zijn goedkoop in aanschaf. dat met het vermogen en rij eigenschap. de perfecte auto lijkt me zo
ik denk, dat als je er nog een volle week werk insteekt jou auto klaar is voor een vlam nieuw apk. en op wat onderhoud na in de loop der tijd een goedkope auto. waar je nog lang mee door kunt.
maargoed, wat voor iets heb je in gedachte als nieuwe auto ?
P.S. bedankt voor al dat werk, vooral het polijsten (ik zie het aan de 5de velg )
die velgen blijven nog lang in mijn bezit als aan mij ligt
denk dat die van mij wel wat meer dan een week werk vraagt(al helemaal als hij t nog meer laat afweten)
zelf onderhouden deed ik zelf ook maar als bij iedere onderhoudsbeurt weer een nieuwe tegenslag komt kijken ben ik er echt op uitgekeken..
dat takkegeluid herken ik wel idd..
bij vol optrekken krijg je een beetje rauw takkend geluid zeker?
denk idd ook dat dat aan de uitlaat ligt..
heb je ook een spaghetti spruitstuk erop dan?
heb t gevoel dat het daar aan ligt nlk..
heb zelf een spruitstuk liggen maar was nog bezig met de downpipe te maken.. heb de juiste hoek al gebogen moest alleen nog een broekstukje maken en aan flexibel stuk lassen..
heb voor meerdere auto's gekeken al.. onderandere clio williams, audi 80 cabrio en audi coupe..
kan met de dag weer veranderen.. maar heb nog ff voordat ik het geld bij elkaar heb..
moet t eerst maar ff zonder auto doen helaas
zelf onderhouden deed ik zelf ook maar als bij iedere onderhoudsbeurt weer een nieuwe tegenslag komt kijken ben ik er echt op uitgekeken..
dat takkegeluid herken ik wel idd..
bij vol optrekken krijg je een beetje rauw takkend geluid zeker?
denk idd ook dat dat aan de uitlaat ligt..
heb je ook een spaghetti spruitstuk erop dan?
heb t gevoel dat het daar aan ligt nlk..
heb zelf een spruitstuk liggen maar was nog bezig met de downpipe te maken.. heb de juiste hoek al gebogen moest alleen nog een broekstukje maken en aan flexibel stuk lassen..
heb voor meerdere auto's gekeken al.. onderandere clio williams, audi 80 cabrio en audi coupe..
kan met de dag weer veranderen.. maar heb nog ff voordat ik het geld bij elkaar heb..
moet t eerst maar ff zonder auto doen helaas
jha ik las net pas, dat het blok nu ooknog een lekke kop heeft.
das helemaal balen man. zakt de waarde helemaal in je schoenen.
een raw takend geluid... dat is uhm jha
met een origineele onderbocht/flexibel stuk. rechte pijp naar achter(ipv cat en middedemper) met de oude einddemper van gurt.... waar bij de spi altijd een schiterend geluid uit kwam
en jij kunt mij vertelen wat het probleem is??? Graag
das helemaal balen man. zakt de waarde helemaal in je schoenen.
een raw takend geluid... dat is uhm jha
met een origineele onderbocht/flexibel stuk. rechte pijp naar achter(ipv cat en middedemper) met de oude einddemper van gurt.... waar bij de spi altijd een schiterend geluid uit kwam
en jij kunt mij vertelen wat het probleem is??? Graag
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
photoshop ziet er strak uit!!
handig om een plaatje te hebben waar je naartoe kunt werken
handig om een plaatje te hebben waar je naartoe kunt werken
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
heb eens op internet gekeken op http://www.h-base.nl
en zag dat de ordernummers van de pijp van de tussendemper en de einddemper anders is tussen de 76kw/66kw en 55kw.
was je oude motor misschien standaard 55 kw of standaard al 66?
en is dit van origine een mpi motor of is dit een spi motor omgebouwd naar mpi?
van mij was nlk standaard spi en later omgebouwd..
aangezien de nokkenassen heel iets verschillen dacht ik dat dit er misschien mee te maken kon hebben..
voor het vermogen zijn de nokkenassen niet veranderd lijkt mij aangezien dit verschil nihil is..
anders zou je even aan 118gtr moeten vragen.. wellicht heeft hij een oplossing..
en zag dat de ordernummers van de pijp van de tussendemper en de einddemper anders is tussen de 76kw/66kw en 55kw.
was je oude motor misschien standaard 55 kw of standaard al 66?
en is dit van origine een mpi motor of is dit een spi motor omgebouwd naar mpi?
van mij was nlk standaard spi en later omgebouwd..
aangezien de nokkenassen heel iets verschillen dacht ik dat dit er misschien mee te maken kon hebben..
voor het vermogen zijn de nokkenassen niet veranderd lijkt mij aangezien dit verschil nihil is..
anders zou je even aan 118gtr moeten vragen.. wellicht heeft hij een oplossing..