Wat mij al een tijdje opvalt aan mijn Rovert:
Elke keer als ik hem opkrik om te sleutelen, en ik ben daarna klaar en haal dus de krik er weer onderuit, blijft mijn auto enige tijd wat hoger op de voorwielen staan dan normaal gesproken het geval is.
Is dit normaal?
Hoog op de voorpootjes na sleutelen
Hoog op de voorpootjes na sleutelen
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Ja dit is normaal..
Normaal gesproken wordt de auto op zijn veren gedrukt door het gewicht.
Als je auto opkrikt, rek je alles uit. Aangezien de spullen daarna nog FF moeten inzakken staat de auto inderdaad iets hoger.
Na een verlaging wil een auto ook nog weleens hoger staan dan opgegeven. Na een tijdje zakken en zetten de veren zich en is ie lager.
Normaal gesproken wordt de auto op zijn veren gedrukt door het gewicht.
Als je auto opkrikt, rek je alles uit. Aangezien de spullen daarna nog FF moeten inzakken staat de auto inderdaad iets hoger.
Na een verlaging wil een auto ook nog weleens hoger staan dan opgegeven. Na een tijdje zakken en zetten de veren zich en is ie lager.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Bij een 100 serie zit de voorvering verbonden met de achtervering.
Als je voorwielen vrijhangen zakken je achterwielen in )vloeistof verplaatst.
Als je bv. een drempel overgaat gaan je voorwielen in en gaan je achtewielen naar beneden.
Ga je de drempel af zakken je voorwielen naar beneden en gaan je achterwielen in.
Mooi systeem, dus als jij je auto opkrikt voor zakken je voorwielen uit en gaan je achtewielen omhoog.
Gewoon even op je auto duwen als de krik weg is en alles is weer normaal.
Bam.
Als je voorwielen vrijhangen zakken je achterwielen in )vloeistof verplaatst.
Als je bv. een drempel overgaat gaan je voorwielen in en gaan je achtewielen naar beneden.
Ga je de drempel af zakken je voorwielen naar beneden en gaan je achterwielen in.
Mooi systeem, dus als jij je auto opkrikt voor zakken je voorwielen uit en gaan je achtewielen omhoog.
Gewoon even op je auto duwen als de krik weg is en alles is weer normaal.
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII