hey
ik ben vanplan om vanaf het flexibelstuk naar de einddemper,
1 stuk pijp te doen.?
gaat mijn auto dan raar doen ? of alleen meer geluid ?
want mensen hebben het allemaal over druk ?
mag de middendemper weg
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dat is exact zoals het onder Strikers Gti zit, ik vond het persoonlijk goed klinken, beetje race-auto rauw bij hogere toerentallen.
Misschien geeft hij zelf nog wel een beetje commentaar.
Misschien geeft hij zelf nog wel een beetje commentaar.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
De middendemper mag er tussenuit, de katalysator waarschijnlijk niet(check je kenteken, met een U9 of K9 erop mag hij er tijdens de APK keuring niet onderuit zijn)Green-acid schreef:mjha das er nu dus onderuit..... het mag dus...en het brult..
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik heb zelf ook mijn kat en midden demper er tussen uit. Ik maak gebruik van een originele GTI demper. Helaas mag ik dit niet met de keuring van de auto. Dus dan gaat het orginele zooitje gewoon weer terug.
Het klinkt goed (rauw en een beetje scherp) maar verwacht geen zwaar geluid. De wagen rijdt er zeker niet slechter op. Ik ben zelfs van mening dat mijn auto nu beter rijd. maar dat kan ook puur door het geluid komen.
Het klinkt goed (rauw en een beetje scherp) maar verwacht geen zwaar geluid. De wagen rijdt er zeker niet slechter op. Ik ben zelfs van mening dat mijn auto nu beter rijd. maar dat kan ook puur door het geluid komen.
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
dank je...ik heb het nu zelf ook ondervonden....Boekie schreef:Ik heb zelf ook mijn kat en midden demper er tussen uit. Ik maak gebruik van een originele GTI demper. Helaas mag ik dit niet met de keuring van de auto. Dus dan gaat het orginele zooitje gewoon weer terug.
Het klinkt goed (rauw en een beetje scherp) maar verwacht geen zwaar geluid. De wagen rijdt er zeker niet slechter op. Ik ben zelfs van mening dat mijn auto nu beter rijd. maar dat kan ook puur door het geluid komen.
heb gister avond alles gemaakt..
het geluid is mooi zo.. ben er zkkr over tevreden...zkkr door de k&n paddo......
hij loopt inderdaad better. maar dat wist ik al. omdat ik de cat er laatst tussenuit had... .daarna weer een week met cat gereden...en dat merk je echt goed.
nu is alles dus weg..en rijd heerlijk. weer lekker snel....met een mooie brul..
iig bedankt.
gr