cabrio dak

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

cabrio dak

Bericht door bam »

Ik ben op zoek naar een nieuw dak voor mijn cabrio.
Hij lekt nog niet maar het vinyl lost al aardig op.
Afbeelding



In de UK zijn ze nog te koop maar daar betaal ik voor een mohair dak incl raam zo'n 700 euro incl 50 pnd verz. kosten.

Het betreft een rover 100.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Kijk anders eens HIER

Misschien is dit wat, komt op locatie.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Op Metropower hebben ze het daar laatst nog over gehad, als ik het tegenkom zal ik je op de hoogte houden.
Anders moet je zelf ff zoeken, staat iig onder random chat.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Dutch schreef:Op Metropower hebben ze het daar laatst nog over gehad, als ik het tegenkom zal ik je op de hoogte houden.
Anders moet je zelf ff zoeken, staat iig onder random chat.
Bij hun heb ik de originele handleiding gekregen om het zelf te doen, alleen ik zoek nog een adres om hem te bestellen maar het bedrag is zodanig dat ik niet zomaar ga bestellen bij een of ander.

@ Peter3 bedankt ik heb hun offerte inmiddels binnen. ;)

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gebruikersavatar
Johnny_D
MG-R Freak
Berichten: 5202
Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
Woonplaats: Alblasserdam

Bericht door Johnny_D »

rond die prijs van 700 zal je waarschijnlijk tog wel zitten. wees blij dat je het zo kan krijgen bij moed het helemaal gemaakt worden
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club


Afbeelding
rover coupe register nl
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Johnny_D schreef:Rond die prijs van 700 zal je waarschijnlijk toch wel zitten. Wees blij dat je het zo kan krijgen, bij mij moet het helemaal gemaakt worden
Wie heeft het over zo krijgen??
Geloof nou niet echt dat ze zo op de plank liggen een ieder moet hem eerst laten maken of zelf maken.

En een vinyl dak zie ik niet zitten dus komt het altijd richting de 550 euro maakt niet uit wat voor een auto je hebt.

Maar de prijs is ook niet het probleem want daar kan je niets aan doen.
Maar even 550-700 euro naar de andere kant van het kanaal scheppen en maar hopen dat je wat goeds krijgt daar heb ik meer een probleem mee.

Koop voor dat geld het liefst wat in Nederland dan heb je nog enig zicht op de zaak.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
henkboshart

Bericht door henkboshart »

Op Metropower zijn er sowieso 2 personen die daar een dak vandaan hebben, stuur hun ff een mailtje en vraag naar de kwaliteit van de kap dan heb je in ieder geval een idee.
Mocht je overigens willen bestellen laat het dan ff weten, ik wil namelijk zelf ook een nieuw dak en misschien wel 2.
Scheelt waarschijnlijk verzendkosten en wellicht kunnen we nog wat korting bedingen.

Gr Henk
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

henkboshart schreef:Op Metropower zijn er sowieso 2 personen die daar een dak vandaan hebben, stuur hun ff een mailtje en vraag naar de kwaliteit van de kap dan heb je in ieder geval een idee.
Mocht je overigens willen bestellen laat het dan ff weten, ik wil namelijk zelf ook een nieuw dak en misschien wel 2.
Scheelt waarschijnlijk verzendkosten en wellicht kunnen we nog wat korting bedingen.

Gr Henk
Henk, ben nu bezig met http://www.thehoodguys.co.uk maar er is een e-mail probleem zij kunnen mij niet bereiken.
Ik heb inmiddels telefonisch contact met hun gehad en hoor het van de week.
Die op Metropower kan ik niet bereiken de e-mail bounched maar die zal qua prijs elkaar niet ontlopen.(prijzen volgens de site)
Tevens heb ik een offerte uit belgie maar ik denk dat hij fout zit maar wacht nog op antwoord van hem.

De prijs is op dit moment tussen de 600 en 700 euro incl. raam, spankabels en verzending.
We praten dan over een mohair/sonneland kap en geen vinyl dus.

Maar PB mij anders even jou telefoonnummer dan kan ik je bellen als ik wat besloten heb.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gebruikersavatar
Smurfing
MG-R Freak
Berichten: 1104
Lid geworden op: zo aug 28, 2005 7:40 pm
Woonplaats: Meppel

Bericht door Smurfing »

[offtopic]Anders maak je em tog helemaal dicht :lol: [/offtopic]
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99


Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie