verschil GTa, GTi

111 114 Metro Mini
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Nope, niet-GTi's hebben de ophang punten wel maar de bovenste zijn niet sterk genoeg behalve dus bij GTi's waar ze versterkt zijn.

Er waren wel kitjes voor maar die heb ik alleen in engeland gezien, en je moet ze er dus zelf inlassen.

Mark16V heeft het destijds wel voor elkaar gekregen, wellicht dat hij kan vertellen wat hij precies gedaan heeft.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi

Bericht door Rover 114 GTi »

Okee, thanks. Misschien kan ik het overzetten van onze gecrashte GTi, maar dat zal ik even bekijken.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

118GTR schreef:Nope, niet-GTi's hebben de ophang punten wel maar de bovenste zijn niet sterk genoeg behalve dus bij GTi's waar ze versterkt zijn.

Er waren wel kitjes voor maar die heb ik alleen in engeland gezien, en je moet ze er dus zelf inlassen.

Mark16V heeft het destijds wel voor elkaar gekregen, wellicht dat hij kan vertellen wat hij precies gedaan heeft.
Die versteviging bestaat eigenlijk alleen uit 2 3hoekjes en een extra plaatje bovenop het bevestigingspunt, zo is het bij mij ook gemaakt uit een paar stukjes plaat van een paar mm dik.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

zijn idd niet meer leverbaar af stealert.

plaatjes maken/ uit een sloper slijpen is je beste oplossing
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Rover 114 GTi

Bericht door Rover 114 GTi »

Okee, dat gaan we proberen. Bedankt!
Plaats reactie