verschil GTa, GTi
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Vergeet de dempers niet, denk dat die een groter verschil maken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
En dan heb je ook niet de Zastec R100 :P
Even gejat van Rovertech, niet normaal.
http://uk.youtube.com/watch?v=sRAaPYtlH ... ed&search=
http://uk.youtube.com/watch?v=79mGW4pktV8&NR=1
http://uk.youtube.com/watch?v=qXRvfDVQu ... ed&search=
http://www.zastec.pl/114gti.html
Even gejat van Rovertech, niet normaal.
http://uk.youtube.com/watch?v=sRAaPYtlH ... ed&search=
http://uk.youtube.com/watch?v=79mGW4pktV8&NR=1
http://uk.youtube.com/watch?v=qXRvfDVQu ... ed&search=
http://www.zastec.pl/114gti.html
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
DutchTomcat schreef: Hey, daar heeft Dutch waarschijnlijk zijn inspiratie opgedaan.. 160pktjes in een 800zoveel kg wegend kartje, dat moet wel van z'n plek komen denk ik
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Ja :P, hoewel 118GTR & Dutch nog wat beter is, (of misschien Jouke en Tim, maar dat vind ik zelf wat minder passen op een forum)
Trouwens, zowel de jongen achter Talon en die Poolse jongen van die dragstrip auto(wat overgens een 1.4 was met 150 pk, hoewel ik nu een vvc spruistuk zie, dus misschien nog een upgrade gedaan tussen 2006 en nu)
Zijn bekenden van het rovermetro forum. Die pool is een super hobbyiest, die o.a. zelf een inlaatspruistuk heeft gemaakt met 2 bovenliggende 70mm gaskleppen(vandaar die luchthapper).
Ik had de 1.8 er al inhangen voordat Talon ermee begon, maar voor de VVC heb ik wel hem de draadboom laten doen, het was prijzig maar ik ben 100% tevreden over de kwaliteit en service.
Trouwens, zowel de jongen achter Talon en die Poolse jongen van die dragstrip auto(wat overgens een 1.4 was met 150 pk, hoewel ik nu een vvc spruistuk zie, dus misschien nog een upgrade gedaan tussen 2006 en nu)
Zijn bekenden van het rovermetro forum. Die pool is een super hobbyiest, die o.a. zelf een inlaatspruistuk heeft gemaakt met 2 bovenliggende 70mm gaskleppen(vandaar die luchthapper).
Ik had de 1.8 er al inhangen voordat Talon ermee begon, maar voor de VVC heb ik wel hem de draadboom laten doen, het was prijzig maar ik ben 100% tevreden over de kwaliteit en service.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Nee, ik doelde op de dempers. Meestal bedoel ik wat ik typRover 114 GTi schreef: 118GTR, bedoel je hiermee dat de veerbollen van een GTi anders (steviger?) zijn dan een GTa?
Een Gti heeft extra dempers aan de voorzijde, de andere rover 100 niet en moeten het met alleen hydragas doen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!