ik zoek info en prijzen voor mpi/ gti onderdelen

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
mr x

ik zoek info en prijzen voor mpi/ gti onderdelen

Bericht door mr x »

hallo allemaal,

sinds kort begint mijn rovertje wat ouderdoms verschijnselen te vertonen.

de einddemper is er al onder vandaan gevallen, en rijd nu dus zonder rond, dit was in het begin leuk, maar begint nu irri te worden.
- wie heeft er nog een 2e hands liggen voor me, het gaat om het achterste stuk , hij is net voor het subframe (achter) afgebroken/doorgeroest. een nwe uitlaat kostte me al bijna 200 euro bij de kwik-fit :(

dan me remmetjes, die beginnen te piepen en zien er ook niet best meer uit. remblokken aardig dun en me schrijven zitten vol met krassen.
wie kan me vertellen waar ik voor een leuk prijsje aan een leuke set gegroefde remschrijven kan komen?

verder blijft het gas hangen als ik het pedaal loslaat. nu las ik al op het forum dat het kan liggen aan het gasklep huis. hoe kan ik dat reinigen? en welk gedeelte moet ik precies schoonmaken?

en dan de grootste ergenis die verholpen moet worden, me koppeling is denk ik versleten, als ik gas geef om in te halen maakt ie alleen maar toeren, kan de koppeling ook nog bijgesteld worden? of is ie toe aan een nieuwe? wat zijn hiervan de kosten? ik doe het niet zelf maar laat het doen.

ik hoop dat er mensen zijn die me eraan kunnen helpen.
alvast bedankt

gr peter
rwproverv8
MG-R Regular
Berichten: 43
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 12:43 pm
Woonplaats: Groningen
Contacteer:

Bericht door rwproverv8 »

Ik heb nog wel een complete auto staan.

Deze mag je wel kopen.

Interesse 050-5032331

REne
mr x

Bericht door mr x »

bedankt voor het aanbod,
maar nog een auto op de stoep word toch echt te gek,
ik probeer juist te minderen. :roll:

niemand iets in de buurt van flevoland :?:
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

PB 118GTR eens (10% commisie voor Tim :mrgreen: )
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
mr x

Bericht door mr x »

rovertje is inmiddels na een half jaar te hebben stil gestaan weer de weg op :P de remmen zijn vernieuwd net als de uitlaat, koppeling is ook vervangen, dus we kunnen er weer tegen aan :!:

helaas begint ie nu wel op sommige plekken te roesten, het lijkt wel een mini :lol: maar gauw aanpakken voor het erger begint te worden.

alleen nog het probleem oplossen van het oplopende toerental :(
Dino

Bericht door Dino »

hey.

wat een verhaal zeg.

en mja het bekende roest probleem...
daar ga ik over een uurtje ook weer aan werken :P

helaas heb ik helemaal geen idee wat betreft het toerental.
heb net ook je ander bericht gelezen..
raar hoor...
succes.
Plaats reactie