Klokje met kuren.

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
K Buijs

Klokje met kuren.

Bericht door K Buijs »

Als ik in mijn mini stap is het altijd weer een verrassing hoe laat het is. Soms loopt hij 5 minuten achter, soms 6 1/2 uur, soms is hij bij de tijd.
Maakt niet uit 's morgens of 's avonds. Onder het rijden loopt de tijd gewoon mee, maar zodra ik mijn mini langer dan 4 uur niet gebruik, krijgt de klok kuren.

Ik snap er niets van. :mellow:

Het is ook niet altijd, soms gaat het dagen goed. Heb al gekeken of ik een ritme kon ondekken - met het gebruik van de ruitenwissers - verwarmingblazer - achteruitverwarming - alarm aan/uit - maar nee, helaas. :argh: De stekkers laten los halen, schoon laten maken en weer vast laten zetten. Ook de accu draden zitten goed vast.

Wie weet wat dit kan zijn.
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Het ziet er naar uit dat je konstant + niet te vertrouwen is

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Of je klokkie is gewoon kapot.....
K Buijs

Bericht door K Buijs »

Tomcat schreef:K Buijs, D Buijs.... Familie :?:
:mrgreen: idd en nu moet D.Buijs het klokje maken, aangezien ik twee linkse handen heb.
Tomcat schreef: Ik heb nog wel een amberkleurig LCD klokje van een 216 liggen (type Honda). Weet niet of die hetzelfde is? Ik denk dat je klokje gewoon fubar is. Als hij namelijk af en toe opeens wel exact de goede tijd aangeeft dan kan het niet je constant + zijn... Logisch toch? ;)
Denk niet dat het hetzelfde is, in de mini zit een analoog klokje. maar bedankt voor je aanbod! :lol:
Plaats reactie