Mijn Nieuwe Goodies
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Mijn Nieuwe Goodies
Nieuwe Mooie Avo TD610 instelbare schokdempers(26 standen, de zachtste komt ongeveer overheen met mijn originele :P )
Nieuwe Achterlichten
Setje velgen voor zandvoort:
De witte komen aan de voorkant, en ze zagen er net zou uit als de gele in de foto.
Ik heb ook nog een setje gele die er wel fraai uit zien, die komen op de achterkant.
Komen deze jongens omheen:
of deze(denk dat ik er dan ook recreatief mee mag rijden, scheelt weer slijtage op de straatbanden)
Nieuwe Achterlichten
Setje velgen voor zandvoort:
De witte komen aan de voorkant, en ze zagen er net zou uit als de gele in de foto.
Ik heb ook nog een setje gele die er wel fraai uit zien, die komen op de achterkant.
Komen deze jongens omheen:
of deze(denk dat ik er dan ook recreatief mee mag rijden, scheelt weer slijtage op de straatbanden)
Laatst gewijzigd door 118GTR op zo mar 04, 2007 11:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
veel plezier ermee
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Vandaag het 1 en het ander geplaatst:
Oud:
Nieuw:
Vergelijk:
Bouten netjes gemaakt:
De Oplettende kijker zal zijn opgevallen dat er in de "oude" foto nog stofkappen om de remschijf zat, in de "Nieuw" foto niet meer.
Beide zijn verwijderd t.b.v. koeling en het feit dat 1 van de twee geluid maken door tegen de schijf aan te komen in bochten.
Tevens zijn er nieuwe remblokken geplaatst, Mintex M1144's halve race blokken, die gelukkig nog redelijk/goed werken als ze koud zijn. (Jah Dutch vandaag was eindelijk zover)
Nog wat nieuwe rubbers, stalen remleidingen en stuur kogels en de voorkant is helemaal klaar.
(zoals ook te zien is op de foto's heb ik pas de bovenste fusee kogels vervangen)
Oud:
Nieuw:
Vergelijk:
Bouten netjes gemaakt:
De Oplettende kijker zal zijn opgevallen dat er in de "oude" foto nog stofkappen om de remschijf zat, in de "Nieuw" foto niet meer.
Beide zijn verwijderd t.b.v. koeling en het feit dat 1 van de twee geluid maken door tegen de schijf aan te komen in bochten.
Tevens zijn er nieuwe remblokken geplaatst, Mintex M1144's halve race blokken, die gelukkig nog redelijk/goed werken als ze koud zijn. (Jah Dutch vandaag was eindelijk zover)
Nog wat nieuwe rubbers, stalen remleidingen en stuur kogels en de voorkant is helemaal klaar.
(zoals ook te zien is op de foto's heb ik pas de bovenste fusee kogels vervangen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dempers zijn een zegen, voorkant is een stuk rustiger. Maar ik heb het alleen nog maar getest op een aantal drempels en een paar flauwe bochten. Ik wilde namelijk rustig aan doen met de blokken het eerste tankje.
Wel een beetje maf om te voelen hoe de voorkant al stil is, maar de achterkant nog even blijft nadijnen.
@tomsta1488: ze komen uit engeland, ze zijn in NL ook wel te krijgen maar ik vind de bedragen die de sloperijen ervoor vragen te duur, zeker op een rode auto zoals die van mij(want daar staan die orange lichten nog niet eens zo slecht op)
Wel een beetje maf om te voelen hoe de voorkant al stil is, maar de achterkant nog even blijft nadijnen.
@tomsta1488: ze komen uit engeland, ze zijn in NL ook wel te krijgen maar ik vind de bedragen die de sloperijen ervoor vragen te duur, zeker op een rode auto zoals die van mij(want daar staan die orange lichten nog niet eens zo slecht op)
Laatst gewijzigd door 118GTR op di mar 06, 2007 11:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Zeer binnenkort.
Ik heb namelijk ook Roversport R6 veerbollen gekocht, die zijn korter(dus de auto komt omlaag), geven meer demping en kunnen meer druk aan.
Die zitten er gek genoeg aan de voorkant nu al onder, omdat de voorkant toch al open lag(ik heb de versnellingsbak gewisseld), maar ze komen ook aan de achterkant samen met een ander subframe vanwege speling op de draagarmen.
Ik heb namelijk ook Roversport R6 veerbollen gekocht, die zijn korter(dus de auto komt omlaag), geven meer demping en kunnen meer druk aan.
Die zitten er gek genoeg aan de voorkant nu al onder, omdat de voorkant toch al open lag(ik heb de versnellingsbak gewisseld), maar ze komen ook aan de achterkant samen met een ander subframe vanwege speling op de draagarmen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Ankerplaten? Bedoel je de binnenschermen? Die zwarte plastic kappen aan de binnenkant van een voorscherm?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Die kunnen er per direct af.
Ze zijn bedoelt om enigsinds het remstof naar buiten af te voeren. (volgens mij heten ze ook stofkappen)
Bij mij liep er idd 1 aan(links-voor), die heeft blijkbaar een keer een tik gehad(denk met het vervangen van de schijven) en ik kreeg hem niet meer recht, zodra ik hem onderaan goed had liep hij weer ergens anders aan.
En zelfs toen hij goed zat, hoorde ik na 10 min rijden weer dat irritante geluis. Het metaal was gewoon te zacht geworden door het buigen en roest en buigt in een bocht gewoon naar de schijf toe.
Ik was het zat en heb ze beide verwijderd. Koeling was al goed dankzij de schijven zelf(ik heb nog nooit fading gehad met deze schijven, niet met de originele blokken als ook niet met de Mintex M1144's erop)), en het is er niet slechter op geworden.
Ze zijn bedoelt om enigsinds het remstof naar buiten af te voeren. (volgens mij heten ze ook stofkappen)
Bij mij liep er idd 1 aan(links-voor), die heeft blijkbaar een keer een tik gehad(denk met het vervangen van de schijven) en ik kreeg hem niet meer recht, zodra ik hem onderaan goed had liep hij weer ergens anders aan.
En zelfs toen hij goed zat, hoorde ik na 10 min rijden weer dat irritante geluis. Het metaal was gewoon te zacht geworden door het buigen en roest en buigt in een bocht gewoon naar de schijf toe.
Ik was het zat en heb ze beide verwijderd. Koeling was al goed dankzij de schijven zelf(ik heb nog nooit fading gehad met deze schijven, niet met de originele blokken als ook niet met de Mintex M1144's erop)), en het is er niet slechter op geworden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!