Rijd niet fijn
Rijd niet fijn
Mijn auto is voor APK gegaan.
Uitslag: een nieuwe carterpan
Oplossing van de monteur:
Die fijne man kwam erachter dat ik voor geen vering meer had (oke hij stont laag) en heeft de veerbollen opgepompt tot 34 cm. Zo hoort het te zijn, ik als leek neem dat natuurlijk aan. Nu is het probleem dat ik bij elke drempel het gevoel heb dat ik opstijg (ik moet ze nog zachter nemen als hiervoor) en als ik mijn stuur loslaat stuurt hij naar recht.
Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik aan moet met de vering?
Groetjes Martijn
Uitslag: een nieuwe carterpan
Oplossing van de monteur:
Die fijne man kwam erachter dat ik voor geen vering meer had (oke hij stont laag) en heeft de veerbollen opgepompt tot 34 cm. Zo hoort het te zijn, ik als leek neem dat natuurlijk aan. Nu is het probleem dat ik bij elke drempel het gevoel heb dat ik opstijg (ik moet ze nog zachter nemen als hiervoor) en als ik mijn stuur loslaat stuurt hij naar recht.
Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik aan moet met de vering?
Groetjes Martijn
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Speling met een stuurarm waarschijnlijk. Uitlijnen en vastzetten idd.
Wel eerst je stuur recht zetten. Stel dat links fout zit, en ze passen rechts aan om te compenseren. Dan rijd jij vervolgens rechtuit, met je stuur een paar graden uit het midden. Persoonlijk vind ik dat erg irritant.
Wel eerst je stuur recht zetten. Stel dat links fout zit, en ze passen rechts aan om te compenseren. Dan rijd jij vervolgens rechtuit, met je stuur een paar graden uit het midden. Persoonlijk vind ik dat erg irritant.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dat is een goede tip!
Ik heb nog een vraag.. Ik vind dat mijn auto nu erg stug geveerd is.
kan dit veranderd worden? Toen mijn auto voor geen vering had kon ik harder over drempels dan nu. Soms komt mijn voorkant los van de gond zodra de achterkant de drempel op gaat, ik neem dan een drempel op een 60weg gewoon met 60km/h :S (gwoon nog zachter?)
Ik heb nog een vraag.. Ik vind dat mijn auto nu erg stug geveerd is.
kan dit veranderd worden? Toen mijn auto voor geen vering had kon ik harder over drempels dan nu. Soms komt mijn voorkant los van de gond zodra de achterkant de drempel op gaat, ik neem dan een drempel op een 60weg gewoon met 60km/h :S (gwoon nog zachter?)