Hoe kan je lid worden van www.MG-R.nl .... en dan....

Kijk eerst hier voordat U lid wordt

Moderator: mg-r.nl

Gesloten
Gebruikersavatar
mg-r.nl
MG-Roverclub
Berichten: 10
Lid geworden op: do sep 01, 2005 12:34 pm
Woonplaats: het MG-R Forum

Hoe kan je lid worden van www.MG-R.nl .... en dan....

Bericht door mg-r.nl »

Hya,

Welkom op het forum van de MG-RoverClub Nederland.
http://www.MG-R.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Inschrijven en lid worden is gratis.
Er wordt wel van U verwacht dat U als U zich inschrijft zoveel mogelijk info laat weten...
... zoals woonplaats cq regio, type Rover of MG, interesses, leeftijd en eventuele homepage.

Als er niets of teweinig is ingevuld in het profiel bestaat de kans dat Uw inschrijving niet gehonoreerd wordt en Uw account wordt verwijderd.
Tevens worden accounts die langer dan 2 maanden niet meer actief geweest zijn op het forum ook verwijderd
Dit zonder mededeling.
Is misschien wat bot en onvriendelijk ... maar situaties uit het verleden hebben er helaas voor gezorgd dat dit helaas nodig is.



En dan nu wat antwoorden op eventuele vragen wat betreft berichten e.d.:

Op dit forum is er de mogelijkheid foto's te plaatsen via BB-codes, deze codes zijn te vinden op de pagina na de knop "nieuw bericht".
even met de muis erop en U ziet de code.
U moet wel de foto op internet hebben staan.

Uiteraard bent U vrij in het beantwoorden en stellen van vragen zoals op elk forum.

Ik hou niet van censuur en ben dus van mening dat iedereen z'n zegje kan doen. Ik hoop wel dat iedereen het gewoon redelijk kan houden en dat het ook niet nodig hoeft te zijn berichten te verwijderen of IP-adressen te blokkeren. Dus laten we het gezellig houden

Als U een vraag heeft over een rover 25 .. en U heeft 'm bij MG ZS gezet moet U niet vreemd opkijken als die ineens toch in de categorie "rover 200/25" staat ... dan heb ik of een van de moderators 'm namelijk verplaatst

Mocht U nog vragen hebben, gooi ze op het forum of benader ons via https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten