Bashen

Moderator: mg-r.nl

Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bashen

Bericht door Järv »

Hya,

Vanavond was voor mij persoonlijk de druppel.....
... vroeger was iedereen hier lekker aan z'n auto aan het knutselen en vond men het leuk en discussieerde men met elkaar erover of men hield z'n snoet.

Tegenwoordig komen bij het plaatsen van een verbouwde MG/Rovers óf een vraag over bijv. velgen meteen de kots-smilies tevoorschijn en wordt men afgezeken met opmerkingen als "petjesauto" "walgelijk" e.d.

Daar ben ik een beetje klaar mee ....

Ik zal het zelf ook best wel eens hebben gedaan en ben dan misschien ook niet onschuldig ..... maar het moet nou maar eens over zijn.

Ik wil dan ook weer terug naar:
Als iemand z'n auto verbouwd .... wees blij, discussieer zinnig of hou je mening voor je.
Als iemand vraagt om photoshop hulp ... help hem of hou je snoet

Men is tenslotte niet verplicht ergens op te reageren ... men moet niets

Hou je van sportief, met je auto bezig zijn op wat voor manier dan ook ... hartelijk welkom.
Verafschuw je dat allemaal en vind je dat auto's alleen orgineel mooi zijn en de politie en de wet alleen maar goed zijn ... tot ziens en veel plezier bij het ROCH


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ik hoop dat jullie het daar ook een beetje mee eens zijn en mij mee willen helpen het afzeiken in de kiem te gaan smoren.
Als iemand een echte afzeik-posting plaatst mag deze gewoon verwijderd worden met in de plek " [onzin post verwijderd door moderator] " .... geen verdere text of uitleg nodig, ongeacht hoe lang de persoon al lid is (Behalve als hij tot de moderators of admins behoort natuurlijk ;) )
Als de persoon in kwestie er problemen mee heeft dat zijn onzin verwijderd word ... stuur hem maar door naar mij.


Ik wil graag van jullie weten wat jullie er van vinden ... wat jullie ideën erover zijn ... met de uitkomst daarvan zal ik een clubmail rondsturen zodat iedereen er ook echt van op de hoogte is.


Het moet hier weer gezellig en relaxed worden ..... want bashen is voor op andere forums, niet hier.

cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie