Zoals mijn voorganger al zei DRUKLAGER en zo te horen aan jou verhaal weet ik het bijna voor 100 % zeker.
Je trap je pedaal in en je hoor niks meer en als je hem loslaat wel dat duid idd op een probleem met het druklager.
Zoals al gezegd werd blijven rijden (NOT) totdat je er door heen trap en dan is het leed niet te overzien meer dat word dan druklager drukgroep koppelingsplaten vernieuwen.
Dus mijn advies is ga even langs de garage en laat die mannen ff kijken die weten er het fijne van.
En mijn advies is zeker NIET mee blijven rijden en het is zelf op te lossen maar dan wens ik je veel succes.
IK heb ff haynes auto boek er op na geslagen de bak moet helemaal los en misschien er zelfs wel helemaal uitgehaald worden in ieder geval moet je je wiel aan de des betreffende kant verwijderen en de steekas de fuseekogels losmaken oftewel de wielophanging moet helemaal los anders kan je onmogelijk bij.
SUCCES.
Ps
Nu wens je zeker wel dat het een achterwiel aangedreven auto was.
Daar bij is het iets makkelijker dan doe je het ff langs de kant van de weg.
Pss
Achterwiel aangedreven is het de bak losmaken naar achteren schuiven op de krik en de platen,lager drukgroep wisselen bak naar voren alles vast zetten en klaar.