grijze bumpers e.d.

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Bertflonk

grijze bumpers e.d.

Bericht door Bertflonk »

hey ff een vraagje mijn bumpers worden een btje grijs , iemand een leuk middel daarvoor, en voor de rubbers aan de ramen?
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Wat bij kunststof bumpers nog wel eens wil werken, is om ze te behandelen met cockpit-spray. :mrgreen:

Als je bumpers droog zijn, na het wassen van je wagen, je bumpers in spuiten met de spray, even napoetsen en ze glimmen (als het goed is) weer als nieuw. Beste is om niet die mega vette te nemen, maar die makkelijk over het oppervlak te verdelen is. Niet die je dus nog eens mega moet uitwrijven. Ik geloof zelfs dat dat een van de goedkoopste is. Ik meen me te herinneren dat die van de Gamma wel goed is. :roll:

Kun je trouwens ook gebruiken om je banden een mooie shiny showroom-look te geven voor beursen enzo... ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

je kan ook gewoon Bumper-Black kopen. :P

is te koop bij elke autozaak of halfords, speciaal spul om bumpers weer zwart te maken.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

114GTa16v schreef:je kan ook gewoon Bumper-Black kopen. :P
is te koop bij elke autozaak of halfords, speciaal spul om bumpers weer zwart te maken.
Yep .. dat spul werkt perfect.
Gebruikt m'n vriendin ook voor d'r cinquecento.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
rover220GTi

Bericht door rover220GTi »

Ik heb iets anders dat ik voor mijn banden gebruik. Het is van Eagle, amerikaans bedrijf (heb het op de amerikaanse base gehaald in Duitsland) en het is een doorzichtige vloeibaar iets , een beetje vettig zeg maar, en als je daarmee je banden inspuit zien ze daarna gewoon nieuw uit. Echt een hele verandering, zijn ze helemaal zwart...Zal wel iets vergelijkbaars hier te krijgen zijn neem ik aan :roll:

Erik
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

wat je moet proberen is om je bumper ste fohnen met een hetelucht fohn(verbrander) heen en weer halen
niet op 1 plek blijven afstand zo'n 20 cm zie je hem vanzelf weer goed worden
komt meestal omdat het kunststof blijft ademen
heeft slopel veel last van op corsaatjes kijk maar op de zijschermen bij zon ding wij doen het meestal zo als ik hier boven schreef gaat perfect
Lauretta

Grijze bumpers

Bericht door Lauretta »

Mijn 214 had precies hetzelfde Doffe bumpers. Ik heb er schone motorolie op gewreven. Krijg je hetzelfde effect als met bumperzwart. Bumperzwart blijft nooit zo lang zitten.
Plaats reactie